Hgg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
19 svar
3 synes godt om
18. juli 2013

AnneMaria

hvad var jeres HGG tal da i var omkring 5+3?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

AnneMaria

AnneMaria skriver:

øhh... hvorfor der kom et billede med, ved jeg ikk ?

Anmeld

18. juli 2013

Kløver

AnneMaria skriver:

øhh... hvorfor der kom et billede med, ved jeg ikk ?

Dejligt billede

Kan svare dig i morgen eller mandag hvis jeg får posivt svar tilbage da jeg hr fået taget blodprøve i dag, hvor jeg ca ville være 5+2 hvis der er gevinst

Indtil da kan du bruge denne tabel

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/hcg-gravidit etshormonet-der-stiger-og-stiger.html/3

Anmeld

18. juli 2013

AnneMaria

Maja84 skriver:

Dejligt billede

Kan svare dig i morgen eller mandag hvis jeg får posivt svar tilbage da jeg hr fået taget blodprøve i dag, hvor jeg ca ville være 5+2 hvis der er gevinst

Indtil da kan du bruge denne tabel

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/hcg-gravidit etshormonet-der-stiger-og-stiger.html/3

ja, ik ? åh dejligt, krydser finger for dig!! så kan vi følges af.... kigger lige på det link du sendte, tusind tak..

Anmeld

18. juli 2013

Kløver

AnneMaria skriver:

ja, ik ? åh dejligt, krydser finger for dig!! så kan vi følges af.... kigger lige på det link du sendte, tusind tak..

Tak, kunne være hyggeligt har du fået svar på din blodprøve

Anmeld

18. juli 2013

AnneMaria

Maja84 skriver:

Tak, kunne være hyggeligt har du fået svar på din blodprøve

ja da jeg var omkring 3+4 var den på 31 og 4+3 var den på 561 hvilket er rimelig høj syntes jeg... men skal ha taget en imorgen for en anden grund, og så kommer hgg talet også med...

(bor i udlandet, hvis du undre dig over at jeg kan få taget så mange blodprøver )

Anmeld

18. juli 2013

Kløver

AnneMaria skriver:

ja da jeg var omkring 3+4 var den på 31 og 4+3 var den på 561 hvilket er rimelig høj syntes jeg... men skal ha taget en imorgen for en anden grund, og så kommer hgg talet også med...

(bor i udlandet, hvis du undre dig over at jeg kan få taget så mange blodprøver )

Uh spændende

Ja jeg fik. Næsten skæld ud af laboranten fordi jeg skulle ha taget en blodprøve der er forskel

Anmeld

18. juli 2013

mommy1991

AnneMaria skriver:

Da jeg var 4+5 var mit HCG på 803

Anmeld

18. juli 2013

AnneMaria

Maja84 skriver:

Uh spændende

Ja jeg fik. Næsten skæld ud af laboranten fordi jeg skulle ha taget en blodprøve der er forskel

ej hvor træls.. her betaler man 3 euro per blodprøve... så kan man egentlig få så mange man har lyst til. Hvor lang tid går der så indtil du får svar ?

Anmeld

18. juli 2013

Kløver

AnneMaria skriver:

ej hvor træls.. her betaler man 3 euro per blodprøve... så kan man egentlig få så mange man har lyst til. Hvor lang tid går der så indtil du får svar ?

Hvis jeg er heldig har hun svar i morgen men skulle først forvente svar mandag
Men har jeg ikke fået mens i morgen bruger jeg plan B. Har aftalt med privat scanningsklinik at kom mens ikke fredag får jeg tid og de laver en privat scanning på mig lørdag formiddag/middag, da de der burde kunne se en lille blommesæk hvis jeg er gravid så er bare at krydse fingre om et at mine 2 æg har sat sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.