Min tæve har ændret sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. juli 2013

o1Mutte

Hej piger..
Min tæve er højst sandsynligt drægtig.. Hun blev parret to gange den 21 og 23 juni.

Men hun har ændret sig meget.. Har læst at det er meget normalt at de bliver mere 'mor-glade' når de er drægtige.
Men har aldrig haft en drægtig tæve før så ved ikke om det her er for meget..
Overvejer at give en dyrlæge et kald, men nu høre jeg lige jer, om det er normalt eller ej..

Hun hænger over mig konstant..
Hun viger ikke fra min side, og hun spiser ikke så meget..
Hvis jeg ikke lige gider nusse hende, kigger hun på mig og ser vildt deprimeret ud..
Min mand siger det fordi jeg ynker hende.. Men kan slet ikke lade være med at have ondt af hende, når hun virker trist..
Er det noget der går over senere i drægtigheden, eller lyder det alarmerende?

Hun bliver snart 2 år gammel..

Håber i kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

LilleLene

o1Mutte skriver:

Hej piger..
Min tæve er højst sandsynligt drægtig.. Hun blev parret to gange den 21 og 23 juni.

Men hun har ændret sig meget.. Har læst at det er meget normalt at de bliver mere 'mor-glade' når de er drægtige.
Overvejer at give en dyrlæge et kald, men nu høre jeg lige jer, om det er normalt eller ej..

Hvis jeg ikke lige gider nusse hende, kigger hun på mig og ser vildt deprimeret ud..
Min mand siger det fordi jeg ynker hende.. Men kan slet ikke lade være med at have ondt af hende, når hun virker trist..

Håber i kan hjælpe mig.

er hendes brystvorter vokset ?

for ja, det lyder da som sympotomerne

Anmeld

18. juli 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Hej piger..

Håber i kan hjælpe mig.

nej det lyder meget normalt...

Hun er jo ung mor, så hun søger jo nok lidt ekstra støtte
Men det er aldrig godt at ynke en hund!!- du bekræfter jo derved hende i at der er noget galt og kan gøre hende mere nervøs, og jo mere nervøs du gør hende, jo mere hænger hun på dig.

Hun er drægtig -ikke syg

Anmeld

18. juli 2013

C-Dog

Ikke ynke hende. Din positivitet smitter af på hunden og det gør ynk og negativitet og tristhed også. :-) hvis der ikke er noget 'galt galt' tror jeg næsten du kan påvirke hende til at være mere glad og ubekymret. Der er jo intet at bekymre sig om :-) er det ikke det man siger til sine gravide veninder? ;-)

Anmeld

18. juli 2013

o1Mutte

LilleLene skriver:

er hendes brystvorter vokset ?

for ja, det lyder da som sympotomerne

Nja lidt, men ikke noget voldsomt

Anmeld

18. juli 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

nej det lyder meget normalt...

Hun er jo ung mor, så hun søger jo nok lidt ekstra støtte
Men det er aldrig godt at ynke en hund!!- du bekræfter jo derved hende i at der er noget galt og kan gøre hende mere nervøs, og jo mere nervøs du gør hende, jo mere hænger hun på dig.

Hun er drægtig -ikke syg

Åhh må nok lade være med at ynke hende så. Det bare SÅ svært når hun ser så trist ud Hun er jo min lille ''baby''

Anmeld

18. juli 2013

o1Mutte

C-Dog skriver:

Ikke ynke hende. Din positivitet smitter af på hunden og det gør ynk og negativitet og tristhed også. :-) hvis der ikke er noget 'galt galt' tror jeg næsten du kan påvirke hende til at være mere glad og ubekymret. Der er jo intet at bekymre sig om :-) er det ikke det man siger til sine gravide veninder? ;-)

Jo, du har ret.. Må prøve at være mere glad omkring hende og opmuntre hende, i stedet for at ynke hende

Anmeld

18. juli 2013

gædde/gitte

o1Mutte skriver:

Åhh må nok lade være med at ynke hende så. Det bare SÅ svært når hun ser så trist ud Hun er jo min lille ''baby''

jaaa....... ved det godt... men nu må du være en stærk mormor istedet for

Anmeld

18. juli 2013

o1Mutte

gædde/gitte skriver:

jaaa....... ved det godt... men nu må du være en stærk mormor istedet for

Hehe ja der er ikke andet for Blev bare så bekymret over at hun havde ændret sig SÅ meget.. Men det er åbenbart meget normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.