KatrineS skriver:
Det kan sikkert godt lade sig gøre, men personligt lyder det måske lidt optimistisk for mig...
Det er nok flere ting der spiller ind i, kan faren (eller andre) tage over og hjælpe i den sammenhæng med læsning? "Hvilket barn" får du (der er ingen garanti for at baby sover meget om dagen - min gjorde ikke)... Overskuddet i forhold til søvn om natten...
Ja jeg skal ikke kunne sige det, men hvis jeg kunne lave det om ville jeg have valgt 1 års barsel med fokus 100 % på min datter og så derefter studiet...
Men der findes sikkert nogle har kunne få det til at lade sig gøre 
Faren er selv studerende og derfor vil den periode selvfølgelig være præget af, at vi skiftes til pasning.
Min uddannelse er bare så lang og jeg vil gerne blive færdig hurtigst muligt.
Netop fordi jeg har termin i november, så er det bare super svært at få det til at passe med semestrene, som starter i hhv. september og januar.
Enten skal jeg gå på barsel allerede nu og så "spilder" jeg jo både september og oktober og november fordi jeg først har termin i november og så skal jeg starte igen i efteråret 2014 efter over 1 års barsel, og jeg vil i øvrigt ikke være berettiget til SU i så lang tid mig bekendt.
Alternativet er det som jeg har valgt, nemlig at fuldføre det ene fag som afsluttes i starten af november og så starte op på det andet fag som hører til samme semester i midten af april 2014.
Det hele afhænger jo selvfølgelig af hvad for et type barn vi får, det er jeg helt indforstået med og ved også godt, at det bliver super hårdt i de 2 måneder, men som sagt, det er jo kun 2 måneder og vi er 2 om at tage tjansen. Det er derfor, at jeg tænker, at det måske godt kunne lade sig gøre.