Når man er ved at revne af stolthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

- over sine børn, men ikke "må" dele det med nogen....

Ja, for hvis ens lille baby nu f.eks. er begyndt at trille fra mave til ryg, eller har grebet ud efter noget legetøj. Ens store barn har lært et nyt ord, eller er vildt god til at hoppe. Hvem må man så dele det med?

Man skal jo passe ih uh så meget på ikke at træde nogen over tæerne, endten i mødregruppe, terminsgruppe, blandt vennerne eller herinde.

Hvem er der så tilbage? Ens mand, familie og det er vel det?

Kender i ik godt det at man virkelig er stolt over de små, hvis de har lært en ny ting, men ikke rigtig noget sted at vise den glæde?

Eller er det blot mig der går med nogle måske lidt dumme tanker omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Kay

når jeg er stolt af elna siger jeg det højt og flot til alle... familie, venner , mødregruppe, facebook og her inde! hvis folk ikke vil høre på det må de jo lukke ørene... 

men jeg er også den første til at rose andres børn når de gør noget... jeg opdrager med ros, anerkendelse og uden jantelov! 

Anmeld

18. juli 2013

2babygirls

Ja, for hvis ens lille baby nu f.eks. er begyndt at trille fra mave til ryg, eller har grebet ud efter noget legetøj. Ens store barn har lært et nyt ord, eller er vildt god til at hoppe. Hvem må man så dele det med?

Man skal jo passe ih uh så meget på ikke at træde nogen over tæerne, endten i mødregruppe, terminsgruppe, blandt vennerne eller herinde.

Kender i ik godt det at man virkelig er stolt over de små, hvis de har lært en ny ting, men ikke rigtig noget sted at vise den glæde?

Hvis folk ikke vil høre om det på face må de slette mig 

Ej, i min store familie har vi lavet en hemmelig gruppe på face, så vi ikke spammer 10 gange dagligt 

Men ellers fortæller jeg altså stolt om mine piger. så må folk jo sige fra eller ride med på bølgen.

Anmeld

18. juli 2013

Happiness

Hvis jeg er stolt, så deler jeg det! Jeg kan ærligt talt ikke gå og tænke over om jeg træder nogen over tæerne. 

Kan heller ikke se hvorfor det skulle gøre noget. Alle ved da, at børn udvilkler sig forskelligt og i forskelligt tempo.

Min søn er langt bagud i sit sprog, men bliver da ikke stødt over at andres børn kan meget mere.

Anmeld

18. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Du skal sgu bare prale!

Jeg Vil prale fra jeg er gravid til jeg ligger i graven...

Anmeld

18. juli 2013

wamse

Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skal kunne sige det? Man træder vel ikke nogle over fødderne med det, med mindre man går ind og kommenterer på, at andres ikke kan det... giver det mening 

Nå men jeg ville da fortælle om det vidt og bredt 

Anmeld

18. juli 2013

Dorthe1986

Pral, pral, pral!

Jeg ligger sgu aldrig skjul på at jeg er stolt af min lille mand og især hans forståelse for sprog og hans kvikke hovede og jeg praler også vildt over, hvor god han er til at bruge en bold

Fordi helt ærligt, hvorfor skulle man lade være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.