Hvornår blev baby undfanget? Ved ik hvem faderen er :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
9 svar
5 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har fået termin 15 januar og så vil jeg gerne vide om nogen her vil hjælpe mig med at finde ud af hvornår baby er undfanget? Jeg er lidt usikker på hvem faderen er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Mensviventer

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har fået termin 15 januar og så vil jeg gerne vide om nogen her vil hjælpe mig med at finde ud af hvornår baby er undfanget? Jeg er lidt usikker på hvem faderen er

Puha, det var da ikke så rar en situation at stå i... undfangelsen kommer an på, hvor lang din cyklus normalt er?

Anmeld

18. juli 2013

Glad Giraf

Anonym skriver:

Hej piger

Hvis man går ud fra at man er gravid i ca 40 uger, lander vi på omkring den 10. april...

Anmeld

18. juli 2013

Swerg

En dna test kan kun afgøre det .. 

Sæd kan jo desværre holde sig i dig 3-5 døgn ..

Anmeld

18. juli 2013

AnnaK89

Ifølge denne skulle det være omkring 25. April, hvis din cyklus ellers er normal og på de 28 dage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2013

Lilje82

Jeg havde termin med min søn d. 15. januar i sin tid, deR burde indfangelsen være sket omkring d. 20. April, men jeg bred at den skete D. 28. april 

Anmeld

18. juli 2013

FruK

Det er jo lidt usikkert, da det afhænger af din cyklus.

Hvis du er det mindste i tvivl, synes jeg du skal få lavet eb faderskabstest når barnet er født. Det er for stor en ting til ikke at være helt sikker. 

Anmeld

18. juli 2013

CroQuis

Har også termin 15/1, og min undfangelse ved jeg skete den 23/4.. Dog skal jeg lige skynde mig at sige, at min oprindelige termin ved befrugtning den 23/4, var 14/1, men blev rykket 1 dag frem ved NF..

Har normalt en cyklus på 30 dage, men ved ikke rigtig om du kan bruge det til noget, når der har været hormoner/behandling indblandet... 

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger

åhh træls situation at stå i :/

men som de andre siger er det mid april-slut april.... håber du finder ud af hvem det er, for hold da op det er da træls...

men ellers hvis ikke det er til at finde ud af, kan du få lavet dna test når barnet er født håber det hele løser sig

Anmeld

18. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis du vil være 100% sikker på, hvem der er far til barnet skal du have lavet en dna-test - det skylder du både barnet og faren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.