Vis mig din udgroning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
9 svar
5 synes godt om
18. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej de damer! :-) 

jeg tænkte om der var nogen der havde lyst til at dele deres udgroning med mig? Ja ved godt at det lyder skørt, men jeg tror jeg er en piveskid, og er den eneste der render rundt med en grim udgroning 

er jeg den eneste?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Juliekp

VråJepsen skriver:

jeg tænkte om der var nogen der havde lyst til at dele deres udgroning med mig? Ja ved godt at det lyder skørt, men jeg tror jeg er en piveskid, og er den eneste der render rundt med en grim udgroning 

er jeg den eneste?? 

Har ikke lige noget billede tæt på, men her er min fra da jeg lå og havde veer Før graviditeten havde jeg meget mørkt hår, næsten sort og sådan her så det ud den dag jeg fødte, med udgroning og farven var falmet MEGET

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Har ikke lige noget billede tæt på, men her er min fra da jeg lå og havde veer Før graviditeten havde jeg meget mørkt hår, næsten sort og sådan her så det ud den dag jeg fødte, med udgroning og farven var falmet MEGET

Mit hår plejer os at være sort, men mit er blevet en brunlig et eller andet, med en hel lys udgroning - det ser forfærdeligt ud 

Men dit ser da ikke slemt ud på billedet! 

Anmeld

18. juli 2013

Bertris

Hvis i tager et kig på mit profilbillede kan i se hvordan det så ud da det var værst, heldigvis så det fedt nok uudgik det farvet senere samme dag

Anmeld

18. juli 2013

AnthonsMor

VråJepsen skriver:

er jeg den eneste?? 

Jeg har ikke lige noget billede, men jeg havde 25 cm udgroning, og det så forfærdeligt ud!
Jeg har en lidt sjov hårfarve selv, den kan syne grå i det rigtige (forkerte!!) lys Så det så skrækkeligt ud!

Anmeld

18. juli 2013

DianaRJS

VråJepsen skriver:

er jeg den eneste?? 

har heller ikke nogen billeder "desværre"

ej mit var ikke så slemt da jeg er mørkblond og normalt har det farvet brunt med lyse striber så det var mere eller mindre kun striberne man kunne se havde rykket sig så det var slet ikke så slemt...

Anmeld

18. juli 2013

2babygirls

VråJepsen skriver:

er jeg den eneste?? 

Har født her... Anemone er vist 3 mdr her ( Madeleine og mor på billedet)

Anmeld

18. juli 2013

Benjamins'mor

Det er enormt svært at tage et billede af. Men man kan ane at den går ned til øret.

Anmeld

18. juli 2013

Nadia&Daniel

Plejer at være meget lyshåret 

Sådan så jeg ud - dagen hvor Laura kom til verden (ved kejsersnit)..

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

VråJepsen skriver:

er jeg den eneste?? 

Da jeg var højgravid 

der er dog redigeret lidt i farverne men det går fra ca leverpostej til sunny-honny-blond 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.