Tarm problemer op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
10 svar
6 synes godt om
17. juli 2013

Goggelogge

Var der nogle af jer som havde "sjov" mave op til fødsel? Har nemlig de sidste dage haft en mærkelig mave.. Nogle gange er det almindelig, nogle gange diarre og andre gange endnu tyndere.. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Team Putte

Goggelogge skriver:

Var der nogle af jer som havde "sjov" mave op til fødsel? Har nemlig de sidste dage haft en mærkelig mave.. Nogle gange er det almindelig, nogle gange diarre og andre gange endnu tyndere.. Hjælp

Det er gode tegn det er der mange der oplever.. Noget med kroppen tømmer ud før fødsel

Anmeld

17. juli 2013

Goggelogge

Altså det er spændende nu hvornår der mon sker noget.. men synes godt at jeg havde læst det et sted

Anmeld

18. juli 2013

Team Putte

Goggelogge skriver:

Altså det er spændende nu hvornår der mon sker noget.. men synes godt at jeg havde læst det et sted

jeg oplevede det 3-5 dage før jeg fødte hvornår har du termin?

Anmeld

18. juli 2013

Goggelogge

Om 3 uger, så den må gerne lige vente lidt endnu men det er vi desværre ikke selv herre over

Anmeld

18. juli 2013

Julie F

Goggelogge skriver:

Samme dag som jeg fødte opførte min mave sig vildt mærkeligt. Helt sikkert for at få tømt kroppen, så måske det er lige op over for dig? :-)

Anmeld

18. juli 2013

Faith

Ja det havde jeg begge gange. Vidst nok noget med at kroppen forsøger at rense ud op til en fødsel.

Anmeld

18. juli 2013

Goggelogge

Julie F skriver:

Samme dag som jeg fødte opførte min mave sig vildt mærkeligt. Helt sikkert for at få tømt kroppen, så måske det er lige op over for dig? :-)

Ih det er så spændende om hvornår det sker.. Synes også det stikker lidt.. Så vi må se hvad og hvornår det sker

Anmeld

18. juli 2013

Goggelogge

Faith skriver:

Ja det havde jeg begge gange. Vidst nok noget med at kroppen forsøger at rense ud op til en fødsel.

Ja mente også jeg havde læst det et sted, men man læser jo så meget

Anmeld

18. juli 2013

Miin'Baby'Mus

Goggelogge skriver:

Ja min trop begyndte at tømme sig selv  Dejligt da jeg havde en skræk for at skulle skide midt i min fødsel haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.