Hjælp til muffinsopskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
2 svar
1 synes godt om
17. juli 2013

Mamalou

Hej med jer!

Jeg skal have gæster af to omgange i morgen, og har planer om at bage nogle muffins... Og det er her I kommer ind i billedet

Jeg har fryseren fyldt af - sjovt nok - frosne jordbær, og der er mørkt chokolade og marcipan i skabet. Nogle bud på hvad det kan blive til? Gerne muffins, det er så dejligt nemt  

Sommer-hilsner

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Juliekp

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Jeg skal have gæster af to omgange i morgen, og har planer om at bage nogle muffins... Og det er her I kommer ind i billedet

Jeg har fryseren fyldt af - sjovt nok - frosne jordbær, og der er mørkt chokolade og marcipan i skabet. Nogle bud på hvad det kan blive til? Gerne muffins, det er så dejligt nemt  

Sommer-hilsner

Louise

Muffins med jordbær og muffins med chokolade stykker  

Jeg laver altid en helt almindelig lys dej, skære små jordbær stykker ud og propper dem i dejen og så i muffins forme. 

Det samme gør jeg med chokoladen.. Hakker dem i mellem grove stykker, ned i dejen og så i forme.

Marcipanen kan du pynte med på toppen

Anmeld

17. juli 2013

MsDane

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Sommer-hilsner

Louise

Jeg ville nok lave en standard vanillemuffin med jordbærmoussetopping og en marcipanmuffin med chokoladeganache på toppen  Mums!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.