Nye hjemmefutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
5 svar
9 synes godt om
17. juli 2013

MorDk

Ej jeg må liiige dele med jer. Idag fik jeg disse "skønne" hjemmefutter af min mor! Ej men hallo... mere tøset kan det vidst ikke blive tihi

Jeg er godt nok spændt på hvad manden siger, når han ser dem! Han HADER dem! (Dengang vi mødtes havde jeg et par sorte, som jeg gik med) - Utroligt vi er samme den dag idag  Nå, men jeg glææææder mig til at se hans fjæs når han kommer hjem imorgen! Åhhh det bliver spas! Ren og skær underholdning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Juliekp

MorDk skriver:

Ej jeg må liiige dele med jer. Idag fik jeg disse "skønne" hjemmefutter af min mor! Ej men hallo... mere tøset kan det vidst ikke blive tihi

Jeg er godt nok spændt på hvad manden siger, når han ser dem! Han HADER dem! (Dengang vi mødtes havde jeg et par sorte, som jeg gik med) - Utroligt vi er samme den dag idag  Nå, men jeg glææææder mig til at se hans fjæs når han kommer hjem imorgen! Åhhh det bliver spas! Ren og skær underholdning!

Arg hvor er de fede! 

Hvis manden ikke kan lide dem, sender du dem bare hjem til mig

Anmeld

17. juli 2013

MorDk

Arg hvor er de fede! 

Hvis manden ikke kan lide dem, sender du dem bare hjem til mig

Manden kan IKKE lide dem! Det er det der er det sjove hihi... Jeg ELSKER dem så BEHOLDER dem! Det er jo en GAVE fra min mutti

De er fra Friis & Co.

Anmeld

17. juli 2013

Juliekp

MorDk skriver:

Manden kan IKKE lide dem! Det er det der er det sjove hihi... Jeg ELSKER dem så BEHOLDER dem! Det er jo en GAVE fra min mutti

De er fra Friis & Co.

En rigtig god gave, vil jeg lige tilføje! Sød mutti du har dig 

Tror jeg vil ha' nogen magen til, selvom kæresten nok vil synes de er noget så grimme/for meget 

Anmeld

17. juli 2013

Troldemommi

MorDk skriver:

Hahaha de er så grimme at jeg elsker dem 

Monica

Anmeld

21. juli 2013

Miss-86

De er så fine.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.