Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
9 svar
6 synes godt om
17. juli 2013

Laulund87

Da stort set alle mine veninder bor laaangt væk føler jeg virkelig jeg mangler nogle der bor tættere på og man kan mødes med spontant 

Jeg bor lidt udenfor Randers, så i det område

Det er bestemt kun et plus hvis du har børn i alderen 3-4 år da min datter godt kunne bruge nogle legedates, men det er ikke et must

Skriv endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Da stort set alle mine veninder bor laaangt væk føler jeg virkelig jeg mangler nogle der bor tættere på og man kan mødes med spontant 

Jeg bor lidt udenfor Randers, så i det område

Det er bestemt kun et plus hvis du har børn i alderen 3-4 år da min datter godt kunne bruge nogle legedates, men det er ikke et must

Skriv endelig

Kender problemet så opper lige for dig;-)

Anmeld

17. juli 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Kender problemet så opper lige for dig;-)

Tak

Anmeld

17. juli 2013

Dot D

Jeg er jo en lidt travl dame ind i mellem, men jeg er sikker på, at Maria og Sophus godt kunne lege sammen, ellers er Sophie ret god til at lege med både yngre og ældre end hende...

Så du kan altid skrive - spontant - så ser vi, om det kan lade sig gøre

Anmeld

17. juli 2013

Laulund87

Dot D skriver:

Jeg er jo en lidt travl dame ind i mellem, men jeg er sikker på, at Maria og Sophus godt kunne lege sammen, ellers er Sophie ret god til at lege med både yngre og ældre end hende...

Så du kan altid skrive - spontant - så ser vi, om det kan lade sig gøre

Nå ja jeg havde ikke lige tænkt på dine børn! Maria ser også meget op til større piger så det ville sikkert være et hit

Ja jeg har jo en del tid mellem hænderne hehe, så det burde kunne lade sig gøre

Så må vi aftale nogle legedates

Anmeld

31. juli 2013

AndreasMor84

Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber. Vi flytter i hus i Randers her til september og jeg kender ikke så mange (udover Dot.. hehe).
Min søn er dog "kun" næsten 2

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

AndreasMor84 skriver:

Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber. Vi flytter i hus i Randers her til september og jeg kender ikke så mange (udover Dot.. hehe).
Min søn er dog "kun" næsten 2

Skriver lige til dig

Anmeld

31. juli 2013

M&F&C

Jeg bor inde i byen - er pt på barsel med den mindste på 8 1/2 måned og har en datter på 4, snart 5 år Hver anden weekend yderligere 2 bonus piger på 3 og 4 år.

Min store pige (med krudt i bagen) elsker legedates, så hvis det lyder spændende kan du jo skrive

Anmeld

29. oktober 2013

Jixzi

Hejsa, jeg er hjemmegående med min datter på 14 mdr. Min søn på 2 år og 9 mdr. Og så har jeg os en dreng på snart 6.vi bor i hadsten, vi er klar på legedate  

Anmeld

29. oktober 2013

Laulund87

Jixzi skriver:

Hejsa, jeg er hjemmegående med min datter på 14 mdr. Min søn på 2 år og 9 mdr. Og så har jeg os en dreng på snart 6.vi bor i hadsten, vi er klar på legedate  

Det lyder godt, jeg skriver til dig engang i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.