Gang i tarmene og fødsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2013

banana3

Hej baby.dk jeg har tænkt over noget, som jeg håber i kan hjælpe med? Hvordan kan det være at mange af de råd, til selv at starte med omhandler at man får gang i tarmene? Er det fordi tarmene ligger så tæt op af livmoderen, at de kan hjælpe livmoderen igang med veerne?

Ja, det kan gost være det er et dumt spørgsmål, men nu har jeg efterhånden undret mig længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

2babygirls

banana3 skriver:

Hej baby.dk jeg har tænkt over noget, som jeg håber i kan hjælpe med? Hvordan kan det være at mange af de råd, til selv at starte med omhandler at man får gang i tarmene? Er det fordi tarmene ligger så tæt op af livmoderen, at de kan hjælpe livmoderen igang med veerne?

Ja, det kan gost være det er et dumt spørgsmål, men nu har jeg efterhånden undret mig længe

Tror at hvis tarmene er tømte er der bedre plads til babys hovede kan komme godt ud. Du får jo også mulighed for at tømme tarmen inden fødsel. 

Anmeld

17. juli 2013

baby012

Altså, det jo ikke en hemmelighed at det ikke er super sundt at sætte gang i tarmene kunstigt   

ligesom det ikke er sundt at sætte gang i fødslen unaturligt .. Tror bare det har noget At gøre med at det er et " giftstof" der kommer ind i kroppen, og det reagere tarmene jo selvfølgelig på  

( alt sammen gæt værk )  

Anmeld

17. juli 2013

banana3

baby012 skriver:

Altså, det jo ikke en hemmelighed at det ikke er super sundt at sætte gang i tarmene kunstigt   

ligesom det ikke er sundt at sætte gang i fødslen unaturligt .. Tror bare det har noget At gøre med at det er et " giftstof" der kommer ind i kroppen, og det reagere tarmene jo selvfølgelig på  

( alt sammen gæt værk )  

Det lyder sgu meget logisk ja..

Her er svaret ihvertfald godtaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.