Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Kom med jeres bedste og nemmeste opskrifter på kartoffelsalat Med tryk på nem
Kom med jeres bedste og nemmeste opskrifter på kartoffelsalat Med tryk på nem
Cremefraise (evt bare fraise 6-9%) og lidt mayonaise blandes godt, smages til med rå fintskårne løg, salt, peber (og evt karry eller paprika) samt purløg
Heri blandes kolde kogte kartofler i tern/skiver og det får lov til at trække
Nemt og meget lækkert
Cremefraice -lidt mayonnaise - lidt ketchup - salt og peber - lidt karry - fint hakket løg og purløg og så selvfølgelig kartofler :-)
Ymer
Dijonsennep (smag til med en smule af gangen da det hurtigt bliver stærkt)
Mayonaise (kan evt udelades for et mere fedtfattigt resultat)
Lidt karry
Salt og peber
Vi elsker denne udgave herhjemme
min kæreste kan ikke tåle mælk, så jeg blander bare mayo, sennep og purløg, og så selvfølgelig kartofler og nogle gange tilsætter jeg tomater eller hvis jeg har noget andet spændende i køkkenet! det er dejlig nemt, og forholdne er jo bare hvor meget dressing man ønsker, og hvor meget man vil kunne smage sennep
mmsoelberg skriver: min kæreste kan ikke tåle mælk, så jeg blander bare mayo, sennep og purløg, og så selvfølgelig kartofler og nogle gange tilsætter jeg tomater eller hvis jeg har noget andet spændende i køkkenet! det er dejlig nemt, og forholdne er jo bare hvor meget dressing man ønsker, og hvor meget man vil kunne smage sennep
tjek evt. opskriften på min blog http://glutenanddairyfreebymichella.blogspot.dk/
1. Cremefraise og ketchup... smag til med salt, peber og paprika....
2. cremefraise og fransk hotdogdressing, smag til med salt og peber, og hak evt et lille løg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128