11+4 - passer stadig mit tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
3 svar
2 synes godt om
17. juli 2013

Mallemus77

Hej. 

jeg er i dag 11+4 med tvillinger. Jeg kan stadig passe alt mit tøj, selv comboybukser uden de strammer.... Jeg eg temmelig stor i forvejen men syns bare det er mærkeligt, at jeg stadig passer mit tøj. Tvillingerne ligger oven på hinanden - ligesom en køjeseng. Nu ska det osse siges, at jeg har haft 2 aborter tidligere så jeg er rimelig nervøs for at denne graviditet osse ender galt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

DianaRJS

Mallemus77 skriver:

Hej. 

jeg er i dag 11+4 med tvillinger. Jeg kan stadig passe alt mit tøj, selv comboybukser uden de strammer.... Jeg eg temmelig stor i forvejen men syns bare det er mærkeligt, at jeg stadig passer mit tøj. Tvillingerne ligger oven på hinanden - ligesom en køjeseng. Nu ska det osse siges, at jeg har haft 2 aborter tidligere så jeg er rimelig nervøs for at denne graviditet osse ender galt. 

jeg passede mit eget tøj indtil uge 17

så at du stadig kan passe dit eget tøj nu skal du skam ikek være nervøs for

Anmeld

17. juli 2013

Viventerjer

Mallemus77 skriver:

Hej. 

Jeg kunne også passe mit tøj lang tid Husk at tvillingegraviditet ikke nødvendigvis betyder større eller hurtigere voksende mave Men kan godt forstå du bekymre dig .. Jeg har været et omvandrende angsttilfælde siden jeg testede positiv .. man vil jo så gerne det hele går godt

Anmeld

17. juli 2013

CroQuis

Er i uge 14 (med én godt nok) men passer også stadig mit eget tøj... Og er normalvægtig, hvis det også betyder noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.