Så har jeg været til md scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. juli 2013

mrhl

Det gik rigtig fint. Alt så godt ud og vores lille pige lå og hyggede sig inde i maven. Jeg mærker hende sparke hver dag og kæresten har også kunne mærke det et par gange. Maven er begyndt at bule så meget at jeg ikke længere bare ser fed ud :-) jeg har ludt rigtig meget af kvalme og opkast som gudskelov er på vej væk nu så jeg nyder simpelthen bare graviditeten så meget :-)

Håber alt er vel hos jer!

Mille 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

Nullermor

mrhl skriver:

Det gik rigtig fint. Alt så godt ud og vores lille pige lå og hyggede sig inde i maven. Jeg mærker hende sparke hver dag og kæresten har også kunne mærke det et par gange. Maven er begyndt at bule så meget at jeg ikke længere bare ser fed ud :-) jeg har ludt rigtig meget af kvalme og opkast som gudskelov er på vej væk nu så jeg nyder simpelthen bare graviditeten så meget :-)

Mille 20+3

Dejligt med en veloverstået md

Anmeld

17. juli 2013

Diana2013

mrhl skriver:

Mille 20+3

Hvor er det dejligt

Anmeld

17. juli 2013

ønskebørn74

mrhl skriver:

Mille 20+3

Dejlig Update.. 

Det er bare så stort at mærke de små.. 

Anmeld

18. juli 2013

Mami_Ravn

Tillykke!! Det var en skøn oplevelse kunne jeg forestille mig

Anmeld

19. juli 2013

Lotus86

Tillykke med en veloverstået scanning, og dejligt med de daglige spark, det er bare den bedste følelse

Anmeld

25. juli 2013

mrhl

Tak for jeres svar. Ja det er super dejligt.... Og hvor er det dog vildt at jeg allerede er over halvvejs! :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.