Update på blødning + skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
8 synes godt om
16. juli 2013

grinny

Så kom jeg endelig en tur på sygehuset så de lige kunne tjek op på hvorfor jeg har blødt. 

Jeg blødte on and off i en uge, men de sidste dage var det gammelt blod. Hun kunne ikke se nogen rift eller andet der skulle have givet en blødning og derfor har jeg ikke fået nogen forklaring på det.

Men lillemanden sparker rundt derinde og hjertet er fint, så har da fået ro i sindet, og ja, så er jeg jo "bare" en af dem der skal tage det med ro for ikke at provokere en blødning til at starte.

Men er lige glad med om jeg så skal bindes til sofaen resten af graviditeten, det vigtigste er at han har det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Nessie

Dejligt at alt ser fint ud 

Selvom det ville være rart at få at vide hvorfor du blødte, så der evt. kunne tages nogle forholdsregler.

Men bare du slapper af og passer på dig selv, så slipper du forhåbentlig for at skulle opleve det igen

Anmeld

16. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Så kom jeg endelig en tur på sygehuset så de lige kunne tjek op på hvorfor jeg har blødt. 

Jeg blødte on and off i en uge, men de sidste dage var det gammelt blod. Hun kunne ikke se nogen rift eller andet der skulle have givet en blødning og derfor har jeg ikke fået nogen forklaring på det.

Men lillemanden sparker rundt derinde og hjertet er fint, så har da fået ro i sindet, og ja, så er jeg jo "bare" en af dem der skal tage det med ro for ikke at provokere en blødning til at starte.

Men er lige glad med om jeg så skal bindes til sofaen resten af graviditeten, det vigtigste er at han har det godt 

Dejligt sødeste.. Kan godt forstå du er lettet.. 

Anmeld

16. juli 2013

grinny

Nessie skriver:

Dejligt at alt ser fint ud 

Selvom det ville være rart at få at vide hvorfor du blødte, så der evt. kunne tages nogle forholdsregler.

Men bare du slapper af og passer på dig selv, så slipper du forhåbentlig for at skulle opleve det igen

Ja jeg ville også gerne vide det, men må jo bare passe ekstra meget på og så skulle jeg kontakte lægen hvis det startede igen

Anmeld

16. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Dejligt sødeste.. Kan godt forstå du er lettet.. 

Ja dejligt at se liv i ham, og han var også vokset så han er lige som han skal være 

Anmeld

16. juli 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja dejligt at se liv i ham, og han var også vokset så han er lige som han skal være 

Iiiiiihhh hvor skønt..  Hvad målte de ham til? 

Anmeld

16. juli 2013

grinny

ønskebarn74 skriver:

Iiiiiihhh hvor skønt..  Hvad målte de ham til? 

Hun fortalte mig ikke målene  Sagde at han var 18 cm. og 168 g. da vi var til kønsskanning og så sagde hun bare at han var vokset godt og var helt perfekt.

Så må vente til d. 2/8 med at få nogle rigtige mål 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.