tankai skriver:
Vi har bestilt tid til en 3d scanning d. 05 august, hvor jeg vil være 28+6, men vi kan ikke helt blive enige om, om det er det rigtige..
Jeg skal til en vægtscanning d. 14 august, hos klinikken der inseminerede mig, og derfor kan vi ikke finde ud af, om det er lidt spild af penge..
Vi synes det kunne være skønt at se vores lille pige, i andet end en almindelig scanning, men på den anden side, kan det jo også ødelægge spændingen lidt..
Pengene er jo heller ikke til det store, når vi er 2 på su, så nu skal der tænkes..
Er en 3d scanning pengene værd? Hvad havde i gjort?
Vi var til 3D skanning 32+6 og det var det vildeste og så skønt at se vores lille pige, den skanning kostede omkring de 1.000 kr og når jeg tænker tilbage er det da penge jeg sagtens kunne ha' brugt på noget andet. Især fordi vi tit var til kontrol skanninger, grundet hun ikke var så stor, men det var det jeg havde lyst det på det tidspunkt. Idag bruger vi ikke de billeder og videoer til en fis, så på en måde er det spild af penge, men det jeg vil frem til er at jeg IKKE fortryder jeg gjorde det
Anmeld