fødselsdagsgaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
6 svar
8 synes godt om
15. juli 2013

twinny

Hej tøser. 

Jeg er så småt gået igang med projekt gaver. 

Vi har indtil videre besluttet at købe 2 tablets og en rutsjebane. Måske noget fælles LEGO dublo.  

Men hvad giver I og for meget? Hvis I er nået så langt.  

hvad havde I tænkt jer med fødselsdagen? Bare boller og lagkage eller det helt store? 

Vi har i tankerne leje lokale og smække en grill op hvis vejret tillader det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

SaNiNa

åååh så langt er vi slet ikke noget vi har ikke engang hold ferie endnu, men tussi har jo også først fødselsdag d. 27 sep så vi har jo længe til endnu.

hvad hun skal have i gave aner jeg ikke hun har jo stort set alt og en tablet får hun ikke før hun kan finde ud af at bruge den anden vi har. hun er lidt hård ved tingene lige fortiden.

Anmeld

17. juli 2013

Kofoed.

Vi har sendt indbydelser ud til hendes fødselsdag for min side af familien + venner (det bliver til 28 børn og voksne, derfor er det delt op). Det er så planen at de kommer til boller, kage og kaffe og dem der gider/orker, kan blive til aftensmad. Det bliver søndag d 22.

Vi vil give hende et køkken fra Ikea (deres træ køkken), det koster vist nok 650 kr. Det er så det, vi har slet ikke råd til noget større.

Peters familie ved vi endnu ikke hvordan det skal holdes, vi venter på svar fra hans søster og co. om vi skal slå det sammen, det er jo kun 4 dage imellem de to små tosser og farmor/mormor bor 300 km væk, så de har ikke små meget tid. Hvis de takker nej, så holder vi noget på dagen, altså aftensmad og aftens kaffe + kage (det er jo en fredag).

Nej jeg er slet ikke tidligt ude, jeg elsker bare at planlægge, ha ha

Anmeld

18. juli 2013

Ka+Ma=Be

Så langt er vi slet ikke endnu! hehe

Regner med det bliver d. 7. September for hele familien men andet har vi ikke talt om endnu

Aner heller ikke hvad knægten skal have - synes jo ikke han mangler noget idéer modtages med kyshånd.

Kram

Anmeld

18. juli 2013

Ka+Ma=Be

Nåå jo, måske en løbecykel

Anmeld

18. juli 2013

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Nåå jo, måske en løbecykel

Løbecykel er også det jeg har i tankerne til bassen herhjemme..

Især nu hvor han skal være storebror ca. på samme tid som han fylder 2, tænker den er skide praktisk til når vi skal ud og gå med barnevognen, så han kan more sig imens..

Anmeld

26. juli 2013

L&V

Vi holder børnefødselsdage på dagen så det bliver den 24.. Vi var ca 30 til aftensmad da hun blev 1så det bliver nok det samme nu.. Regner med hun ska ha en stor trampolin og en løbe cykel.. Også får hun hvis et legehus af bedsteforældrene..

Legetøj har hun nok af så meget af det hun/vi ønsker os bliver lidt praktisk også små legetøjsgaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.