Tidlig skanning hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
10 svar
5 synes godt om
15. juli 2013

Christina74

Hvornår kan man droppe ind for at få en tidlig skanning hos lille københavner. Vi vil gerne se hjerte blink og få et bud på termin.

Er det lige så snart vi runder 6+0 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Kløver

Har selv fået tidlige scanninger og anbefaler klart for at få den bedste og mest trygge oplevelse at vente til 7+ - 8+ da man tidligere kan få unødig bekymring fordi det er for tidligt at se hjerteblink

Anmeld

15. juli 2013

esioul

Christina@hyggedyr.dk skriver:

Hvornår kan man droppe ind for at få en tidlig skanning hos lille københavner. Vi vil gerne se hjerte blink og få et bud på termin.

På den klinik jeg er i behandling får man scanning i uge 7

Anmeld

15. juli 2013

Lykke:)

Jeg så hjerteblink 9+1 

Men man kan se tidligere. Min veninde så 7+1

Anmeld

15. juli 2013

Christina74

Maja84 skriver:

Har selv fået tidlige scanninger og anbefaler klart for at få den bedste og mest trygge oplevelse at vente til 7+ - 8+ da man tidligere kan få unødig bekymring fordi det er for tidligt at se hjerteblink

havde du helt tjæk på din ægløsning den gang for det har jeg jo ??

Anmeld

15. juli 2013

Christina74

esioul skriver:

På den klinik jeg er i behandling får man scanning i uge 7

ja men det er jo så i 6+ ?

Anmeld

15. juli 2013

Karla

Jeg blev akut indlagt med mistanke om en GUL, da jeg var 6+4. (Dog blev det 7+0 efter NF, men den lille var størrelsesmæssigt svarende til 6+4 ved scanningen) Der var tydeligt hjerteblink på det tidspunkt. Vi var til en ekstra scanning 7+4, og syntes faktisk det var meget lettere at se det på scanningen 6+4. Da vi kom til den 7+4, var baby blevet noget større, så hjertet fyldte ikke så stor en del af det, hvor 6+ var det stort set bare et blinkede hjerte vi kunne se

Anmeld

15. juli 2013

Kløver

havde du helt tjæk på din ægløsning den gang for det har jeg jo ??

Både og, fik flere scanninger pga vi var tilknyttet gynækologen, og betalte os selv fra en tryghedsscanning i uge 9 tror jeg det var.
Skulle jeg være gravid nu, vil jeg ikke kunne scannes af klinikken pga ferie og betaler mig til en i uge 8, pga et arrangement vi skal til, ellers havde jeg ventet de 4 dage på klinikken åbnede.

Når man er i normal behandling scanner de først i uge 7-8 vi har fået tidligere af forskellige årsager og jeg synes at vente til uge 7-8 hvor man er sikker på hjerteblink giver mindre grund til bekymring

Anmeld

16. juli 2013

Clisolka

Jeg blev scannet 6+4 i denne graviditet og så hjerteblink 

Anmeld

16. juli 2013

Hullabullabulla

Jeg så hjerteblink 6+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.