Stropløs bh til denne kjole... Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Loa

DianaRJS skriver:

change har nogle rigtig gode stropløse bh'er MEN, hvis du har svært ved ikke at have stropper kan du altså købe nogle gennemsigtige? jeg har brugt det meget og har været glad for dem

Har godt tænkt tanken, men ser man dem ikke lidt alligevel de gennemsigtige stropper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

MsDane

Loa skriver:

Jeg går aldrig med stropløs bh da jeg virkelig er dårlig til at "slippe kontrollen" over dem
Men nu har jeg fundet en kjole da skjuler de værste fejl ved mig, så nu tænker jeg at jeg simpelthen bliver nødt til at finde sådan en stropløs så
satan men hvor?? Og holder de rent faktisk ens barm oppe?
Jeg har en lille/almindelig barm så det er ikke så meget der skal holdes oppe

Har du købt kjolen? Ellers vil jeg lige sige, at den koster det halve på ASOS, har nemlig også købt den

Min stropløse bh er fra triumph - den holder alt på plads.. Ellers er Wonderbras stropløse god..

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Loa skriver:

Har godt tænkt tanken, men ser man dem ikke lidt alligevel de gennemsigtige stropper?

jeg har gjort det at jeg bare har taget en og først om nakken det gør de bliver lidt mindre tydelige

Anmeld

16. juli 2013

Loa

MsDane skriver:

Har du købt kjolen? Ellers vil jeg lige sige, at den koster det halve på ASOS, har nemlig også købt den

Min stropløse bh er fra triumph - den holder alt på plads.. Ellers er Wonderbras stropløse god..

Damn ja det har jeg

Wonderbra har jeg hørt om, men kan de prøves et sted? Synes kun jeg kan se dem på nettet....

Anmeld

16. juli 2013

MsDane

Loa skriver:

Damn ja det har jeg

Wonderbra har jeg hørt om, men kan de prøves et sted? Synes kun jeg kan se dem på nettet....

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men de har dem i hvert fald i Salling i Aalborg

Anmeld

16. juli 2013

Loa

MsDane skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men de har dem i hvert fald i Salling i Aalborg

Lidt derfra på Sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.