Emmaljunga - Priser!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12.699 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

Frøken Sørensen

Hej.

Jeg sidder og kigger på nettet omkring priser på den nye emmaljunga big star supreme uniq 2009. Har fundet den flere steder i danske butikker og på danske net sider. Men nogle gange kan man jo være heldig at få den billigere i sverige. Nogle der kender en side her på nettet? Eller en butik i sverige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Katjaro

Miss G skriver:

Hej.

Jeg sidder og kigger på nettet omkring priser på den nye emmaljunga big star supreme uniq 2009. Har fundet den flere steder i danske butikker og på danske net sider. Men nogle gange kan man jo være heldig at få den billigere i sverige. Nogle der kender en side her på nettet? Eller en butik i sverige?

Så vidt jeg ved laver Emmaljunga kun deres barnevogne til det danske marked.

De  er f.eks. heller ikke at se på deres svenske hjemmeside.

Så der er vist ikke nogen penge at spare der.

Hilsen katja

Anmeld

11. juli 2009

Bastian

Jeg har googlet det, og vognen forhandles kun i Danmark. Svenskerne bruger vist heller ikke barnevogn, men kombivogn.

Anmeld

11. juli 2009

Pige2009

Hej.

Jeg har også samme model som første prioritet, så vi må bare hoste op

Linda 27+0

Anmeld

11. juli 2009

Camilla_a

Vi har købt vores hos Danmarks barnevogne og der sparrede vi en del... Vi fik en masse ting med som man ik fik andre steder.

http://www.danmarksbarnevogne.dk/

Anmeld

12. juli 2009

Louise mortil4

der er vist kun et par andre lande ud over dk hvor de bruger barnevogne som vi kender her hjemme, de fleste andre lande bruger combivogne, de er også meget mindre end her hjemme. Jeg ved i hvert at de i USA, Sverige og Tyskland bruger combi vogne, der kiggede vi nemlig selv efter om der var noget at spare, men jeg vil bare ikke ha en combivogn, den bliver alt for hurtigt for lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.