Stumpen, Bubbi, kh78...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

Mathilde

..og jer andre der er gået over termin. Hvordan går det? Sker der noget?

Knus Mathilde, der er nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Stumpen

Jeg har stadig 2 cm livmoderhals og resten holder jeg lige tæt ind til kroppen, da der er nogle som læser med, der ikke lige skal vide tingene som de første

Mine tæer er dobbelt størrelse, men har det ellers super duper godt og nyder fortsat min graviditet, men er dog så småt begyndt at panikke lidt over smerten der kommer som man ikke selv er herre over, men glæder mig til at se hvem det er der gemmer sig derinde...

Tak fordi du spurgte..
 Anja 42+1

Anmeld

11. juli 2009

Mathilde

Stumpen skriver:

Jeg har stadig 2 cm livmoderhals og resten holder jeg lige tæt ind til kroppen, da der er nogle som læser med, der ikke lige skal vide tingene som de første

Mine tæer er dobbelt størrelse, men har det ellers super duper godt og nyder fortsat min graviditet, men er dog så småt begyndt at panikke lidt over smerten der kommer som man ikke selv er herre over, men glæder mig til at se hvem det er der gemmer sig derinde...

Tak fordi du spurgte..
 Anja 42+1

Uh hvor spændende

Jeg kan godt forstå at du begynder at panikke lidt! Jeg har det på samme måde....
Men godt at du ellers er ved godt mod og nyder den sidste tid som gravid.
Glæder mig til at se billeder af vidunderet

Held og lykke med det hele.
Mathilde

Anmeld

12. juli 2009

LineD

Bubbi har født Skrev med hende kort igår, hun ville komme ind og skrive FB og vidst også billeder, når hende og bettemanden var kommet hjem og faldet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.