Nogen sindslidende herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

Little_me

Hejsa alle sammen

Jeg er en ung kvinde på 26 år, jeg bor alene med min søn på 4 år...

Jeg har en sindslidelse, paranoid skizofreni og jeg går i behandling og er velmedicineret... Jeg kæmper for at leve en så normal hverdag, som muligt med min søn og min kæreste, som nogle gange besøger os...

Jeg er interesseret i at høre om der er andre herinde, som også har en sindslidelse og som måske har lyst til at snakke sammen jeg mangler nogen at snakke med om livet, børn, sygdom, familie og alt muligt...

Håber der er nogen friske personer herinde, som tør skrive

Mvh Micka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

PrincessTanja

Hej du.

Jeg er en pige på 23 år og har en sød lille pige på 5 måneder med min kæreste. Jeg har de psykiatriske diagnoser OCD, socialangst, depression (til tider) og PTSD.

Bare skriv hvis du vil.

/Tanja.

Anmeld

16. juli 2013

Little_me

PrincessTanja skriver:

Hej du.

Jeg er en pige på 23 år og har en sød lille pige på 5 måneder med min kæreste. Jeg har de psykiatriske diagnoser OCD, socialangst, depression (til tider) og PTSD.

Bare skriv hvis du vil.

/Tanja.

Hejsa

Tak fordi du skriver... Det lyder, som om du også har din del at slås med i det daglige...

Jeg har det selv svært med at starte en samtale med nye mennesker, men arbejder på at blive bedre... Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, men nu spørger jeg og så må du sige hvis jeg er for meget

Hvordan klarer du din hverdag med Bebs og kæreste? Jeg går pt hjemme sygemeldt.. Jeg passer min behandling og bruger meget tid på min mor da jeg bor alene med ham... Min kæreste bor i Jylland, men han flytter over til os (nok inden for 1 års tid)... Min kæreste har også sindslidelse, så han forstår mig og mine problematikker ret godt...

Er du så heldig at du har nogen at snakke med??

Anmeld

18. juli 2013

PrincessTanja

Little_me skriver:

Hejsa

Tak fordi du skriver... Det lyder, som om du også har din del at slås med i det daglige...

Jeg har det selv svært med at starte en samtale med nye mennesker, men arbejder på at blive bedre... Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, men nu spørger jeg og så må du sige hvis jeg er for meget

Hvordan klarer du din hverdag med Bebs og kæreste? Jeg går pt hjemme sygemeldt.. Jeg passer min behandling og bruger meget tid på min mor da jeg bor alene med ham... Min kæreste bor i Jylland, men han flytter over til os (nok inden for 1 års tid)... Min kæreste har også sindslidelse, så han forstår mig og mine problematikker ret godt...

Er du så heldig at du har nogen at snakke med??

Jeg vil meget gerne svare på dine spørgsmål og snakke med dig, men er du ikke sød og skrive privat besked?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.