skal jeg bekymre mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.

Jeg bor i udlandet, og her bliver man scannet for første gang når man er 5+0 og derefter hver 3. uge. Blev scannet idag og her er billedet. MeN! der er blod rundt omkring. Det er barnet i kan se som den runde sorte plet og til højre for den er blodet. Skal jeg bekymre mig?

Af hvad hun sagde, er der en risiko for at jeg mister. Men de overdriver nogen gange hernede. Hvad ville man sige til det i DK? hvis der er nogen der har været ude for det samme?

tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Benjamins'mor

Sådan så det ud ved mig i 11+. Jeg begyndte at bløde et par dage inden scanningen - er idag 27+6.

Anmeld

15. juli 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Jeg bor i udlandet, og her bliver man scannet for første gang når man er 5+0 og derefter hver 3. uge. Blev scannet idag og her er billedet. MeN! der er blod rundt omkring. Det er barnet i kan se som den runde sorte plet og til højre for den er blodet. Skal jeg bekymre mig?

Af hvad hun sagde, er der en risiko for at jeg mister. Men de overdriver nogen gange hernede. Hvad ville man sige til det i DK? hvis der er nogen der har været ude for det samme?

tak.

Tror ikke du skal bekymre dig.

Men fedt med så mange scanninger, hvor er det?

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Tror ikke du skal bekymre dig.

Men fedt med så mange scanninger, hvor er det?

Det er i Grækenland... man betaler så også lige 40 euro per gang, men det er sgu det værd. og så tryghedsscanninger er gratis når man har lyst - bare man ikke overdriver

Anmeld

15. juli 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Sådan så det ud ved mig i 11+. Jeg begyndte at bløde et par dage inden scanningen - er idag 27+6.

sagde hun en grund til blodet ? så er der håb

Anmeld

15. juli 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

sagde hun en grund til blodet ? så er der håb

Nej, men det var ikke noget alvorligt og havde intet med baby at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.