Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været til nakkefoldsscanning, og var skide nervøs, for i april mistede kæresten og jeg 11+1 ... Men der lå den sødeste lille skat derinde
Sød og levende med trutmund! er helt lykkelig nu baby boo havde lav risiko for kromosomfejl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: Jeg har været til nakkefoldsscanning, og var skide nervøs, for i april mistede kæresten og jeg 11+1 ... Men der lå den sødeste lille skat derinde Sød og levende med trutmund! er helt lykkelig nu baby boo havde lav risiko for kromosomfejl
Uh, og blev rykket 3 dage Frem
Stort tillykke med scanningen
asff skriver: TJeg har været til nakkefoldsscanning, og var skide nervøs, for i april mistede kæresten og jeg 11+1 ... Men der lå den sødeste lille skat derinde Sød og levende med trutmund! er helt lykkelig nu baby boo havde lav risiko for kromosomfejl
TJeg har været til nakkefoldsscanning, og var skide nervøs, for i april mistede kæresten og jeg 11+1 ... Men der lå den sødeste lille skat derinde
Tusinde tak Det var virkelig stort!
Stort tillykke
lotteh21 skriver: Hjertelig tillykke. altid dejligt at få at vide... selv til nf scanning imorgen og er osse mega nervøs.
Hjertelig tillykke. altid dejligt at få at vide... selv til nf scanning imorgen og er osse mega nervøs.
Ih, held og lykke!
Kæmpe tillykke, hvor er det dejligt at høre
Vi skal til NF scanning om en uge og jeg kan slet ikke vente!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128