Hej ny her, fra kolding området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2008

Malene

Hej til jer herfra sønderjylland.
Jeg bor ude i Vamdrup sammen med mine børn og kærste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

sbs78

Hej marlene
velkomme til siden:):)
Knus sidsel

Anmeld

20. marts 2008

Louise83

Malene skriver:

Hejsa, ja og velkommen til :)
Fin hjemmeside du har, dine drenge ser da bare dejlige ud. :) Håber du får gavn af siden, det har jeg i hvert fald, det er nogle rigtig søde tøser der er herinde :D

Nåå, så du arbejder i HN? Der arbejdede jeg et år efter gymnasiet, pyh ha, det må jo være 5 år siden ca :-o :)) Det var sgu et godt sted, men de fleste er smuttet deroppe fra, inkl. vores super gode chef, så nu ved jeg jo ikke om det stadig er godt, det håber jeg da :)

Hilsen Louise

Anmeld

20. marts 2008

A.

velkommen til

Anmeld

21. marts 2008

Malene

Louise83 skriver:

Malene skriver:

Hejsa, ja og velkommen til :)
Fin hjemmeside du har, dine drenge ser da bare dejlige ud. :) Håber du får gavn af siden, det har jeg i hvert fald, det er nogle rigtig søde tøser der er herinde :D

Nåå, så du arbejder i HN? Der arbejdede jeg et år efter gymnasiet, pyh ha, det må jo være 5 år siden ca :-o :)) Det var sgu et godt sted, men de fleste er smuttet deroppe fra, inkl. vores super gode chef, så nu ved jeg jo ikke om det stadig er godt, det håber jeg da :)

Hilsen Louise

Hej havde du så Niels Henrik Hviid til chef?
Jeg skal ikke kommentere mit job nogen steder på nettet, for aner jo ikke hvem der kigger med;)
Kun hvis det er over msn.
Jeg har været derude i 2år 1 august.

Anmeld

21. marts 2008

Louise83

Jeg skal ikke kommentere mit job nogen steder på nettet, for aner jo ikke hvem der kigger med;)

Nej han har ikke været chef overhovedet, vores chef var en som hed Bjarke, super cool fyr, det var efter han holdt op at folk faldt lidt fra derude :) Men jeg skulle alligevel begynde på pædagogseminariet, så vi holdt samme tid derude... Jeg tror faktisk benno er den eneste af de sjove som stadig er derude :))

Anmeld

21. marts 2008

Malene

Louise83 skriver:

Nej han har ikke været chef overhovedet, vores chef var en som hed Bjarke, super cool fyr, det var efter han holdt op at folk faldt lidt fra derude :) Men jeg skulle alligevel begynde på pædagogseminariet, så vi holdt samme tid derude... Jeg tror faktisk benno er den eneste af de sjove som stadig er derude :))

Nej Benno er der ikke længere, han gik fra i dec 06.
Men det er ikke et af de bedste steder jeg har arbejdet.
Men der er sket meget på de to år jeg har været der, selvom jeg har været væk siden juni 07, så snakker jeg jo stadig med nogen derude fra og kommer da os i butikken ind imellem.
Kender du Eva så?

Anmeld

21. marts 2008

Louise83

Malene skriver:

Nej Benno er der ikke længere, han gik fra i dec 06.
Men det er ikke et af de bedste steder jeg har arbejdet.
Men der er sket meget på de to år jeg har været der, selvom jeg har været væk siden juni 07, så snakker jeg jo stadig med nogen derude fra og kommer da os i butikken ind imellem.
Kender du Eva så?

Nej, kun Anne Mette, Niels Henrik og Tommy ;)
Tak for din hilsen på min lille familie-hjemmeside, du må da komme med næste gang vi skal mødes i kolding-gruppen, det er kanon hyggeligt :D

Anmeld

22. marts 2008

Lulle25

Hej Malene... Ja velkommen til :) Håber du bliver glad for siden...
Knus Louise

Anmeld

24. marts 2008

Kristina V

Hey Malene..
Så fandt du ind?!?! Lidt sjovt du kunne gætte det var mig... Vi må lige se med Tirsdag.. VI tog hjem fra Sjælland fredag morgen, da line blev syg og kun skranter lidt endnu.. SÅ vi må lige se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.