Ung pige i huset/au pair hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.339 visninger
20 svar
2 synes godt om
14. juli 2013

jessiedutter

Er de da så umulige at finde???

Vi har for kort tid siden sagt farvel til vores første unge pige efter knap et årog står nu uden,og hold da op hvor er det svært at finde en ny.

Hvad har I andre gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

TNBC

jessiedutter skriver:

Vi har for kort tid siden sagt farvel til vores første unge pige efter knap et årog står nu uden,og hold da op hvor er det svært at finde en ny.

Hvad har I andre gjort?

hvor søger du henne?

Anmeld

14. juli 2013

L86

Jeg tillader mig lige at komme med et svar, selvom jeg ikke har erfaring med at finde en ny au pair. Men jeg har til gengæld erfaring med at finde en familie at arbejde hos. Jeg har selv været au pair af 2 omgange herhjemme i Danmark, hvilket jeg har været rigtig glad for.  Jeg har begge gange fundet (eller er selv blevet fundet) via denne side: http://www.ung-i-huset.dk/, jeg ved ikke om du kender den? Man kan selv som familie sætte en annonce ind, eller man kan kigge på de annoncer pigerne har lagt ind, og se om man falder over en. Jeg kan ser der er mange udenlandske piger på, men også nogle få danske piger. Jeg ved jo ikke lige hvad i vil have.  

Mvh. L86

Anmeld

21. juli 2013

jessiedutter

jo har erfaring med hjemmesiden, men desværre er det bare sjældent at pigerne skriver tilbage, når jeg har skrevet til dem

Anmeld

21. juli 2013

optimistmor

jessiedutter skriver:

Hvad har I andre gjort?

hmm, dette skal ikke ses som negativ kritik.

1. nu ved jeg ikke hvad de unge forventer i løn/du vil ofre?

2. er dine krav høre ihht hvad de unge kan præstere?

nu ved jeg jo intet, men måske en af disse 2 faktorer spiller en rolle? de bedste hilsner herfra

Anmeld

22. juli 2013

Lene Unik

Min datter har lige været ung pige i huset, og det var via et opslag på en facebook gruppe (muligvis den der hedder Barnepigejobs). Den familie hun har været ved, har haft mange forskellige danske piger, og det er lykkes hende at finde en ny hver gang det var nødvendigt, men hun har også nævnt at det ikke er helt nemt.

Anmeld

26. juli 2013

Karina Jepsen

Hej Jessie! Sådan en kunne jeg også godt tænke mig, men vi har desværre ikke råd lige pt. Jeg har en veninde, som fandt en på tendea.dk, og som de har været rigtig glade for, så det var måske en mulighed? De har vist også noget med au pair :-) Jeg tror måske ikke der er så mange danske piger, der melder sig som ung pige i huset.. mon ikke det er lidt for "gammeldags" til dem? :-) Men held og lykke med det!

Anmeld

4. august 2013

jessiedutter

træls at jeg får mine beskeder så forsinket

Men jo har luret på Tendea meeeeeeen der koster det jo en bondegård at få kontakt oplysningerne.

Anmeld

4. august 2013

Monski

jessiedutter skriver:

træls at jeg får mine beskeder så forsinket

Men jo har luret på Tendea meeeeeeen der koster det jo en bondegård at få kontakt oplysningerne.

Kan du fortælle mere præcist hvad du søger?

Anmeld

18. august 2013

jessiedutter

flloooooooooooot igen går der 14 dage inden jeg får notifikation om, at nogen har skrevet til mig

Monski Vi har egentlig næsten droppet ideen, da det virker nærmest umuligt men vi har brug for en, der kan hjælpe os i det daglige med det huslige, dyrene på gården og naturligvis børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.