Anonym skriver:
Har lige fundet ud af at vi venter tvillinger
Er anonym, da vi ikke lige har fortalt alle endnu... Men hvilket slags barnevogn ville i vælge, hvis det var jer der ventede tvillinger? En hvor de ligger ved siden af hinanden eller en hvor det ene barn ligger foran det andet? (ligesom på billederne)
Ha en dejlig aften 
Tillykke med at du venter tvillinger 
Hvis man ønsker en vogn hvor de skal være ved siden af hinanden, behøver det altså ikke være en decideret barnevogn som den du har sat billede ind ad. Man kan få flere kombivogne, hvor børnene kan ligge (og siden sidde) ved siden af hinanden, og som ikke er ret brede, bl.a. har Carena, MOuntain Buggy og Bumbleride sådanne vogne. Hvis du hælder til modellen fra Peg Perego, så husk at tjekke om den kan bruges fra børnene er spæde - dvs. om der kan sættes lifte på / om sæderne kan lægges helt ned så de f.eks. kan ligge i voksiposer.
Jeg venter selv tvillinger og har købt en brugt Odder tvillingevogn, som jeg primært har tænkt at bruge som havevogn, de kan sove i. Jeg vil supplere med en kombivogn og det bliver sandsynligvis enten en Mountain Buggy Duo eller en Bumleride Indie Twin, da disse kan klare en god belastning og derfor bruges som klapvogn til børnene er tæt på 4 år. Når de er helt små kan børnene ligge i lifte.
Anmeld