Klistrede flaske-sutter - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
13 svar
5 synes godt om
14. juli 2013

Jupiter

Ja jeg synes vores sutter bliver underligt klistrede, selvom vi skyller dem i koldt vand, bruger groft salt til at rense dem, og derefter læger dem i kogende vand nogle minutter før de kommer i e skål med låg indtil de skal bruges.

Det er Nuk sutte hoveder...

Nogle med erfaringer og gpde råd på området? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Team Putte

Jupiter skriver:

Ja jeg synes vores sutter bliver underligt klistrede, selvom vi skyller dem i koldt vand, bruger groft salt til at rense dem, og derefter læger dem i kogende vand nogle minutter før de kommer i e skål med låg indtil de skal bruges.

Det er Nuk sutte hoveder...

Nogle med erfaringer og gpde råd på området? 

er de af natur gummi? Så er det Ligesom med sutter.. Når de bliver klistret skal de skiftes ud.. De Holder ik ligeså længe som f.eks latex og når de først er klistret går de nemmere i stykker og der er fare for bebs får slugt et stykke!

Anmeld

14. juli 2013

Jupiter

Team Putte skriver:

er de af natur gummi? Så er det Ligesom med sutter.. Når de bliver klistret skal de skiftes ud.. De Holder ik ligeså længe som f.eks latex og når de først er klistret går de nemmere i stykker og der er fare for bebs får slugt et stykke!

Det er gummi, ja. Men de kan umuligt være slidte alle sammen - nogle af dem er knap et par uger gamle 

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Står de i køkkenet uden låg, så bliver de hurtigt klistrede og svære at gøre rene

Anmeld

14. juli 2013

Team Putte

Jupiter skriver:

Det er gummi, ja. Men de kan umuligt være slidte alle sammen - nogle af dem er knap et par uger gamle 

nej det kan jeg godt se.. Lader du dem køle af og tørre helt før du pakker dem ned?

Anmeld

14. juli 2013

Jupiter

Maja84 skriver:

Står de i køkkenet uden låg, så bliver de hurtigt klistrede og svære at gøre rene

De står i en skål på køkkenbordet, men med låg på som slutter tæt

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Jupiter skriver:

De står i en skål på køkkenbordet, men med låg på som slutter tæt

Vi oplevede også de nlev klistrede på den måde, men vi bruger en sterilisator til mickroovnen og sætter sutterne og låg på flaskerne med det samme og så holder de langt længere

Anmeld

14. juli 2013

Jupiter

Team Putte skriver:

nej det kan jeg godt se.. Lader du dem køle af og tørre helt før du pakker dem ned?

Nej det gør jeg godt nok ikke helt hver gang, de kommer oftest i skålen lige når de har været i kogt vand.

Men de er allerede klistrede dér. Og de gange jeg har ladet dem køle og tørre, er det helt det samme... 

Anmeld

14. juli 2013

Jupiter

Maja84 skriver:

Vi oplevede også de nlev klistrede på den måde, men vi bruger en sterilisator til mickroovnen og sætter sutterne og låg på flaskerne med det samme og så holder de langt længere

Vi har ikke en sterilisator, så de kommer bare i en skål med kogt vand.

Flaskerne kommer i opvaskeren på et program med de rigtige grader, så vil helst ikke investere i sådan en, bare for suttehovederne 

Anmeld

14. juli 2013

Team Putte

Jupiter skriver:

Nej det gør jeg godt nok ikke helt hver gang, de kommer oftest i skålen lige når de har været i kogt vand.

Men de er allerede klistrede dér. Og de gange jeg har ladet dem køle og tørre, er det helt det samme... 

okay min tanke var at overfladen nedbrydes hurtigere hvis de ligger fugtigt længe.. Og de er jo længe om at køle og blive tørre i lufttæt bøtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.