Termins dato, og jeg er stadig tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
11 svar
12 synes godt om
14. juli 2013

emsaroto

Så kom terminen, 40+0, og har ingen tegn på start fødsel. Min hud klør og klør (øv), men jeg holder vægten nede på -8 kilo. Baby blev sidst skudt til at veje 3500. Skal vi lige tage en opremsning af hvilket køn i tror det bliver ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

banana3

emsaroto skriver:

Så kom terminen, 40+0, og har ingen tegn på start fødsel. Min hud klør og klør (øv), men jeg holder vægten nede på -8 kilo. Baby blev sidst skudt til at veje 3500. Skal vi lige tage en opremsning af hvilket køn i tror det bliver ?

Stor dejlig mave jamen det bliver jo en prinsesse

Anmeld

14. juli 2013

Janni.

Tyk men på den fede måde

Anmeld

14. juli 2013

MyLove E

Så smuk
Har tænkt meget på dig. Jeg tror der gemmer sig endnu en skøn prins :-D Ved ikke hvorfor men tænkte med det samme en Arthur dreng:-D:-D

Anmeld

14. juli 2013

emsaroto

Tauf skriver:

Så smuk
Har tænkt meget på dig. Jeg tror der gemmer sig endnu en skøn prins :-D Ved ikke hvorfor men tænkte med det samme en Arthur dreng:-D:-D

Åh deT er spændende! 

hehe ja navnet er jo heller ikke fastlagt inden baby kommer, så hvem ved om det er en Arthur :p

tak for tankerne! Det varmer

Anmeld

14. juli 2013

MyLove E

emsaroto skriver:

Åh deT er spændende! 

hehe ja navnet er jo heller ikke fastlagt inden baby kommer, så hvem ved om det er en Arthur :p

tak for tankerne! Det varmer

Krydser finger og sender ve støv:-D

Anmeld

14. juli 2013

christina92

emsaroto skriver:

Den sidder bare SÅ fint på dig den mave

Jeg tror det er en lillebror

Anmeld

14. juli 2013

BigHope13

emsaroto skriver:

er så imponeret over at du kan være så tyk og så siger vægten -8 kg hold op hvor ser du bare godt ud

Jeg gætter på der ligger en smuk prinsesse derinde som meget gerne snart skulle komme ud

Anmeld

14. juli 2013

Kløver

Wauw for en baby hule, jeg tror stadig det bliver en lille pige

Ve støv

Anmeld

14. juli 2013

Lotus86

Rigtig fin Tror der gemmer sig en lille dreng Håber ikke du skal vente alt for længe endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.