Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom terminen, 40+0, og har ingen tegn på start fødsel. Min hud klør og klør (øv), men jeg holder vægten nede på -8 kilo. Baby blev sidst skudt til at veje 3500. Skal vi lige tage en opremsning af hvilket køn i tror det bliver ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Så kom terminen, 40+0, og har ingen tegn på start fødsel. Min hud klør og klør (øv), men jeg holder vægten nede på -8 kilo. Baby blev sidst skudt til at veje 3500. Skal vi lige tage en opremsning af hvilket køn i tror det bliver ?
Tauf skriver: Så smukHar tænkt meget på dig. Jeg tror der gemmer sig endnu en skøn prins :-D Ved ikke hvorfor men tænkte med det samme en Arthur dreng:-D:-D
Så smukHar tænkt meget på dig. Jeg tror der gemmer sig endnu en skøn prins :-D Ved ikke hvorfor men tænkte med det samme en Arthur dreng:-D:-D
Åh deT er spændende!
hehe ja navnet er jo heller ikke fastlagt inden baby kommer, så hvem ved om det er en Arthur :p
tak for tankerne! Det varmer
emsaroto skriver: Åh deT er spændende! hehe ja navnet er jo heller ikke fastlagt inden baby kommer, så hvem ved om det er en Arthur :p tak for tankerne! Det varmer
Den sidder bare SÅ fint på dig den mave
Jeg tror det er en lillebror
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128