Ingen sexlyst ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg står i den så trælse situation at jeg bare ingen sexlyst har mere ;(

Vi blev forældre for 14 uger siden - og har gjort der 1 gang og der græd jeg af smerte ! Jeg blev sendt til fys da min læge mente mit bækken skulle trænes op.

Fys ku intet mærke / finde - hendes bud var at efte
Mit kejsersnit var der ikk blevet givet slip på barnet som
En alm fødsel og derfor gjorde det så skide ondt ;(

Det gør os bare så skide
Ondt og hver gang jeg bare tænker på sex, gør der utrolig ondt inde i
Tissekonen - ligesom begyndende mens smerter ;s

Når jeg tænker på sex eller
Min dejlige kæreste ligger op til mig går der 1 min så er
Min lyst væk og jeg er ved ar brække mig ;s jeg kan simpelthen ikke få den frem !!!!

Når jeg tænker på
Det så kommer
Min mandlige læge frem i hovedet på
Mig, også for jeg det psykisk dårligt og nærmest skede kramper !

Har det så dårligt med han sku kigge mig deroppe - hat der bare generelt så dårligt med andre skal se / røre mig dernede og sidder i psyken nu ;(

Åh hvad skal jeg dog gøre ? Er kun 23
År og vil ikke ha mit sex liv er over ! Eller jo sådan som jeg har der nu så jo endelig - aldrig mere sex

Er det min psyke den er galt med ? Men så igen hvorfor gør det så, så skide ondt ;(

På forhånd tak

Mvh den triste pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger

Vi blev forældre for 14 uger siden - og har gjort der 1 gang og der græd jeg af smerte ! Jeg blev sendt til fys da min læge mente mit bækken skulle trænes op.

Det gør os bare så skide

Min lyst væk og jeg er ved ar brække mig ;s jeg kan simpelthen ikke få den frem !!!!

Når jeg tænker på
Det så kommer

Har det så dårligt med han sku kigge mig deroppe - hat der bare generelt så dårligt med andre skal se / røre mig dernede og sidder i psyken nu ;(

År og vil ikke ha mit sex liv er over ! Eller jo sådan som jeg har der nu så jo endelig - aldrig mere sex

Er det min psyke den er galt med ? Men så igen hvorfor gør det så, så skide ondt ;(

På forhånd tak

Mvh den triste pige

Først får du lige et stort 

Jeg tror det for alle kvinder der har født om det er vaginal fødsel eller kejsersnit skal sluge lidt kameler de første på gange..

De første gange for mig gjorde også lidt ondt, men bed smerten mig og det hjalp

Jeg synes du skal respektere dine egne grænser - men udvide dem hen af vejen , så i starter med at kæle uden det fører til mere , så prøver han forsigtigt med fingre og dernæst kan i tage skridtet videre. Lyt til dig selv , men prøv at lukke øjnene og bare nyde duften af din kæreste/hans stemme og forsøg at giv dig hen til situationen, stille og roligt i dit tempo

Anmeld

14. juli 2013

Sijac

Anonym skriver:

Hej piger

Det gør os bare så skide

Når jeg tænker på
Det så kommer

På forhånd tak

Mvh den triste pige

Måske det hjælper dig at vide, at det er MEGET almindeligt at man først genfinder sin sexlyst efter et års tid!!

Her er vi starter helt stille og roligt op, det har foregået 100 % i MIT tempo og der var gjort det lettere - kunne jeg ikke blev det respekteret!
Det der er vigtigst er at du slapper af og guider din kæreste, han kan ikke mærke hvad du kan, så han griber situationen ordenligt an..

Jeg tror som sådan ikke at der er noget i vejen med dit underluv, jeg tror blot at det ligr skal i gang igen, det har jo ikke været u brug noget tid..

Tillid, snak, fortæl og guide, være åben og ærlig omkring hvordan du har det (overfor din kæreste) så han kan vise det hensyn du ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.