Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2013

EnSødMor

Er førstegangs mor, men har hørt nogle fugle synge om at man skal købe vintertøj inden vinter til sine børn da det er billigst nu, så derfor vil jeg høre;

1. Hvor køber i flyverdragt? 

2. Hvilken flyverdragt ville i købe til jeres barn?

3. Min pige er en str. 86 til vinter ( tror jeg) Så hvilken flyverdragt syntes du er sød til sådan en lille myr?  

4. Hvor mange penge vil du maks. Bruge på en flyverdragt? 

5. Hvis jeg køber en flyverdragt, skal jeg så købe en vinterjakke også?  

god aften!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

ESV

Frk-S skriver:

Er førstegangs mor, men har hørt nogle fugle synge om at man skal købe vintertøj inden vinter til sine børn da det er billigst nu, så derfor vil jeg høre;

3. Min pige er en str. 86 til vinter ( tror jeg) Så hvilken flyverdragt syntes du er sød til sådan en lille myr?  

god aften!! 

1 prøv nogle i fysiske butikker og se så om samme mærke/model fåes billigere på nettet. Du kan evt bruge nettet til at fine fysiske butikker

2 molo, Hummel, reima ligger øverst herhjemme dog lavet tth også rigtig lækkert overtøj

3 de førnævnte mærke. Men husk at med den str så køb en med ekstra plads og polstring i måsen

4 har ikke slået mig endelig fast på et beløb men mener bestemt at pris og kvalitet i den grad hænger sammen så de 1000 kr de hurtigt koster er i mine øjne givet rigtig godt ud

5 hvis i har bil vil jeg helt klart anbefale en vinterjakke hvis i feks skal i et storcentrers er det rigtig rart de bare har jakke på. Det er lidt nemmere at gå rundt med syntes jeg. 

Anmeld

13. juli 2013

bøllen

Frk-S skriver:

god aften!! 

Jeg køber oftes vintertøj når der er tilbud . Vil gerne have de lidt dyrere mærker . Jeg har købt molo flyverdragt ( igen ) og en Hummel vinterjakke ( igen ) 

1) har købt den på nettet 

2) har købt molo regnbue , fordi vi var tilfreds denne vinter og fordi jeg syntes den er mega fed 

3) ??

4) har ikke et max, køber hvad jeg kan lide 

5) jeg ville ikke undvære vinterjakke , men kommer an på jeres behov. Vi bruger den i bilen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.