Gravid 2. gang og mega træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2013

dollygirl

Hvorfor er jeg træt hele tiden ?? Sådan var jeg ikk med mit første barn.

Jeg føler ikke jeg har energi til at lege med min 2,6 årige søn og har ikk tålmodighed med ham.

Jeg er svimmel og træt

Jeg tager gravid vitaminer men hva kan det skyldes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

hekran

dollygirl skriver:

Jeg føler ikke jeg har energi til at lege med min 2,6 årige søn og har ikk tålmodighed med ham.

Jeg er svimmel og træt

Det skyldes jo nok, at du er gravid Tror ikke man kan komme udenom det, vitaminer eller ej. Din krop arbejder på højtryk, også selv om du ikke gør noget. Er du i første trimester? 

Det bliver bedre, men går ikke nødvendigvis over, før du har født.

Anmeld

13. juli 2013

dollygirl

hekran skriver:

Det skyldes jo nok, at du er gravid Tror ikke man kan komme udenom det, vitaminer eller ej. Din krop arbejder på højtryk, også selv om du ikke gør noget. Er du i første trimester? 

Det bliver bedre, men går ikke nødvendigvis over, før du har født.

Jeg er i uge 24 :/

Men jeg har slet ikke energi

Anmeld

13. juli 2013

gonefishing

dollygirl skriver:

Jeg er svimmel og træt

Velkommen i klubben.
Min første graviditet var total perfekt, og jeg kunne intet mærke til min graviditet ud over kg mæssigt.

Men her anden gang! puha, svimmel, næseblod i en time af gangen, sveder som et svin, og kan sove hele dagen hvis jeg kunne.

Jeg har så været til lægen og fået af vide at jeg har lavt blodtryk (80/54) og så lav blodpct oveni. Så jeg skal tage mere jern end de typiske mg man skal ha i graviditeten.

Anmeld

13. juli 2013

Benjamins'mor

I starten af min graviditet denne gang, var jeg også bare træt hele tiden. Sådan var det heller ikke da jeg ventede min søn på 2 1/2, min læge sagde det var meget normalt og fordi ens krop bruger meget energi på en graviditet og når man så også har et barn eller flere i forvejen der dræner en for energi, så bliver man bare hurtigere træt.

Anmeld

13. juli 2013

MariaKyedDK

dollygirl skriver:

Jeg er svimmel og træt

hej med dig  

Vil bare sige at sådan har jeg haft det i min graviditet denne gang , er også 2. gangs gravid og venter en lillesøster  

de første 5½ måned lå jeg med voldsom kvalme og svimmelhed, og da det ''stoppede'' får det sådan indimellem stadig, så begyndte trætheden også, sov og sov og sov.... 

nu er jeg i uge 34+3 og nu er jeg også mega træt, MEN kan ikke sove pga. kramper, tisse hele tiden, ondt når jeg ligger ned osv osv... kunne blive ved... 

jeg havde det heller ikke sådan i min første graviditet for 6 ½ år siden, havde dog kvalme de første 3 måneder, men jeg arbejde stadig selvom, og jeg var ikke rigtig træt på den måde jeg er nu.... så der er stor forskel på graviditeter, men jeg tænker også det er jo hårdere at være gravid 2. gang da man i forvejen jo har børn som skal passes  

jeg tager både Jern, og gravitaminer osv, men lige meget hjælper det på træthed osv... 

så det må vi nok bare leve med i vores graviditeter det er jo ''kun'' 9 måneder og det er alle ''smerter'' og besvær værd  

Anmeld

13. juli 2013

ønskebørn74

dollygirl skriver:

Jeg er i uge 24 :/

Men jeg har slet ikke energi

Får du jern tabletter? For jernmangel gør træt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.