jeg har haft en depression i 3-4 år, og får sertralin sdom er piller på 50mg. det er ikke skadeligt for barnet har lægen sagt, men tværtimod er det for mig, hvis jeg stopper med at tage dem under graviditeten, da min depression kan blive slemmere.. jeg kan mærke at efter jeg er blevet gravid er den blevet slemmere, jeg er bange for at jeg i sidste ende ikke vil kunne overskue noget, og det er forfærdeligt, for jeg vil dø for mit barn! jeg har hørt lidt om en fødsels-depression, uff det gør mig mere bange, for når jeg nu allerede har en, tænker jeg, okay? så må den blive meget hård når jeg har født?
hva kan jeg gøre?
hvad er en fødsels depression direkte?
behøver jeg være bange for, at jeg ikke kan tage vare på mit barn efter fødslen?
håber i kan svare, for det er ting der går mig meget på, da jeg ikke ved noget om det, og vil ikk spørge nogen der har med kommunen at gøre, for ellers tror de bare at jeg ikke kan klare det

en ting mere.. kommunen har truet med at tage barnet fra mig når jeg har født, bar fordi jeg er 18, har boet på opholdssted, og haft en svær barndom pga mine forældre

mvh dursun samara
Anmeld