Cars kage 2. Wee nu kan jeg sove igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Ja det er super træls. Jeg køber heller ikke kage forme mere. For jeg gav 140kr for bilformen og jeg kan ikke bruge den. Det eneste jeg kan gøre er at give kagen ekstra i ovnen men så bliver den jo tør og uspiselig og det er jo ligesom ikke det der er meningen

Nej, jeg vil dog bruge bogormen til mousse og lægge bud af færdigbagt kage i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Nej, jeg vil dog bruge bogormen til mousse og lægge bud af færdigbagt kage i stedet

Altså bage en kage og så komme mousse i bogformen og så vente til det er stivnet. Og lægge det ovenpå en kage? Det var ihvertfald en smart ide.
Jeg har også selv tænkt at jeg måske kunne fylde bilformen med det der risnoget. Og så kan bruge det på den måde. Men bilformen er ret stor så hvis jeg skal bruge den så skal det godt nok være en stor kage den skal stå på hehe

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Altså bage en kage og så komme mousse i bogformen og så vente til det er stivnet. Og lægge det ovenpå en kage? Det var ihvertfald en smart ide.
Jeg har også selv tænkt at jeg måske kunne fylde bilformen med det der risnoget. Og så kan bruge det på den måde. Men bilformen er ret stor så hvis jeg skal bruge den så skal det godt nok være en stor kage den skal stå på hehe

Ha ha ja kan jeg godt se, her ville jeg i forvejen bage kagebunden, og bruge forsiden til mousse hvor den er buet til sider laver man lys mousse og chokobund ligner det også lidt en rigtig bog

Anmeld

13. juli 2013

Faith

Ih hvor er den flot!!!! Mine drenge ville elske sådan en kage!

Anmeld

13. juli 2013

Mother-love

Faith skriver:

Ih hvor er den flot!!!! Mine drenge ville elske sådan en kage!

Mange tak :-D

Anmeld

13. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Ha ha ja kan jeg godt se, her ville jeg i forvejen bage kagebunden, og bruge forsiden til mousse hvor den er buet til sider laver man lys mousse og chokobund ligner det også lidt en rigtig bog

Er det noget du har et billede af? Ville nemlig gerne se det

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

Havanagila skriver:

Er det noget du har et billede af? Ville nemlig gerne se det

Desværre men skal tage billeder næste gang jeg prøver bogormen, har ikke afprøvet ideen endnu

Anmeld

13. juli 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Desværre men skal tage billeder næste gang jeg prøver bogormen, har ikke afprøvet ideen endnu

Okay hehe.men ser frem til at se og høre hvordan det blev

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Alle dine kager er simpelthen så flotte

Anmeld

25. juli 2013

Mother-love

Miss-86 skriver:

Alle dine kager er simpelthen så flotte

Tusinde tak gør ihvertfald mit bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.