Sengerand til lift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
11 svar
3 synes godt om
12. juli 2013

mth1987

Jeg synes simpelthen ikke at jeg kan finde en til liften nogen steder ?? Måske det bare er mig... Når ikke at kreere en selv inden lillebror kommer så ville jo være skønt at finde den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Morgensol

Må jeg spørge hvorfor du vil ha sengerand i liften? Det har jeg aldrig hørt om..

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

mth1987 skriver:

Jeg synes simpelthen ikke at jeg kan finde en til liften nogen steder ?? Måske det bare er mig... Når ikke at kreere en selv inden lillebror kommer så ville jo være skønt at finde den

:-) Kan ikke se hvad du skal bruge en til? Det skal da være et ekstremt lille barn du får, hvis der skal være så klemt!?

Det er liften du skriver - har aldrig set nogle have det til andet end en tremmeseng :-)

Anmeld

12. juli 2013

ønskebørn74

mth1987 skriver:

Mener du den der lagen rand? 

Anmeld

12. juli 2013

Alexander&Lærke

Er det sådan en i stof med billeder på begge sider som man kan vende så barnet har forskellige billeder at kigge på?

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

Alexander&Lærke skriver:

Er det sådan en i stof med billeder på begge sider som man kan vende så barnet har forskellige billeder at kigge på?

Tænker bare, hun skriver sengerend og kan ikke selv nå at lave en? :/ Det er de færreste der laver dem med billeder selv :-)

Anmeld

12. juli 2013

mth1987

Bertemor skriver:

Må jeg spørge hvorfor du vil ha sengerand i liften? Det har jeg aldrig hørt om..

Det er fordi den blev gullig da vi havde vores første i den, hun formåede at krybe op i toppen hele tiden. Og jeg kan ikk få stoffet af liften så det kan vaskes ordentligt. 

Anmeld

12. juli 2013

mth1987

Chevro skriver:

Tænker bare, hun skriver sengerend og kan ikke selv nå at lave en? :/ Det er de færreste der laver dem med billeder selv :-)

Man ka da sagtens selv sy en med billeder. du køber jeg bare stof med store motiver på

Anmeld

12. juli 2013

Alexander&Lærke

Chevro skriver:

Nej men det kan jo være hun vil lave den med stof mønstre på, ja ved det jo ikke, prøver bare at komme i tanke om hvad de kan være der menes, syntes også det lyder spicelt med en sengerand til liften. så det kunne jo være så en, det havde jeg nemlig i liften til mine 2. 

Men mon ikke vi får afvide vad de menes

Anmeld

12. juli 2013

Alexander&Lærke

mth1987 skriver:

Man ka da sagtens selv sy en med billeder. du køber jeg bare stof med store motiver på

Hvis der er sådan en med billeder på så har jeg vist en til at ligge som jeg ville køre til genbrug med alt muligt andet. der er Rasmus klump på, den må du få for Porto prisen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.