jeg føler det er helt forkert!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juli 2013

Anonym trådstarter

min følelse af at være gravid er helt forkert!!! altså ikke på den måde jeg ikke er glad for er jeg...

men føler helt seriøst babyerne er ved at falde ud? er i uge 19, og føler bare de ligger helt nede i bækkenet, som en følelse af det hele bare tynger???

nogen der har oplevet det. og er det normalt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Swerg

Jeg syntes du skal vende det med Fødegangen. Ikke fordi jeg mener du er i fødsel, men dit ord, "tynger", bekymre mig...

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Jeg syntes du skal vende det med Fødegangen. Ikke fordi jeg mener du er i fødsel, men dit ord, "tynger", bekymre mig...

er også det bliver nemlig også selv helt nervøs...

men er ikke hver dag. og ikke hele tiden.. er mere det jeg synes er underligt...

har 2 piger i forvejen og kan slet ikke huske fra dem at det har tynget på den måde ....

det kommer egentligt mest når jeg har siddet/lagt ned og så rejser mig, og så går der nogle timer hvor jeg har gået rundt, og så er det væk igen

Anmeld

12. juli 2013

Maja88

Er du blevet tjekket for blærebetændelse..

Det kan gody give en tyngene fornemmelse

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse..

Det kan gody give en tyngene fornemmelse

er jeg ikke nej...

men plejer det ikke også at give andre symptomer?

aner intet omd et for har aldrig haft det :s

Anmeld

12. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

er jeg ikke nej...

men plejer det ikke også at give andre symptomer?

aner intet omd et for har aldrig haft det :s

Når man er gravid gør det som regel ikke ondt...

nogen oplever tyngen.. andre plukveer.. 

Så vilme helt klart få det tjekket

Anmeld

12. juli 2013

Swerg

Anonym skriver:

er også det bliver nemlig også selv helt nervøs...

men er ikke hver dag. og ikke hele tiden.. er mere det jeg synes er underligt...

har 2 piger i forvejen og kan slet ikke huske fra dem at det har tynget på den måde ....

det kommer egentligt mest når jeg har siddet/lagt ned og så rejser mig, og så går der nogle timer hvor jeg har gået rundt, og så er det væk igen

Som der er blevet nævnt i forvejen, så kunne det også minde om en blærebetændelse ...

jeg ville, under alle omstændigheder, give førstegangen et ring.

Anmeld

12. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

min følelse af at være gravid er helt forkert!!! altså ikke på den måde jeg ikke er glad for er jeg...

men føler helt seriøst babyerne er ved at falde ud? er i uge 19, og føler bare de ligger helt nede i bækkenet, som en følelse af det hele bare tynger???

nogen der har oplevet det. og er det normalt?????

Jeg ville kontakte vagtlægen.. fødegangen vil ikke se en når man ikke er så langthenne

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Som der er blevet nævnt i forvejen, så kunne det også minde om en blærebetændelse ...

jeg ville, under alle omstændigheder, give førstegangen et ring.

jamen hvis det er blærebetændelse tror jeg sagtens det kan vente til mandag hvor min læge har åben igen

så må jeg bare slappe lidt af så jeg ikke føler det hele falder ud og bliver det værre self ringe til vagtlægen

men tak for rådet

man blvier vel klogere for hver dag der går ikke

Anmeld

12. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg ville kontakte vagtlægen.. fødegangen vil ikke se en når man ikke er så langthenne

lige præcis...

men mange tak for rådene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.