Perfekt MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
2 synes godt om
12. juli 2013

NovemberBaby2013

Hej piger!

Så har kæresten og jeg været til misdannelsesscanning, og prinsessen er helt igennem sund og rask! Det er bare SÅ dejligt at få at vide! Hun var dog ikke helt villig til at blive kigget på, så vi prøvede at ryste hende lidt. Det hjalp ikke, så jeg måtte ud at gå, & hoppe . Efter 1 1/2 time lykkedes det. -Men det vigtigste er at hun er sund og rask, så nu kan vi slappe af! . Årh vi er bare så glade!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Hej piger!

Så har kæresten og jeg været til misdannelsesscanning, og prinsessen er helt igennem sund og rask! Det er bare SÅ dejligt at få at vide! Hun var dog ikke helt villig til at blive kigget på, så vi prøvede at ryste hende lidt. Det hjalp ikke, så jeg måtte ud at gå, & hoppe . Efter 1 1/2 time lykkedes det. -Men det vigtigste er at hun er sund og rask, så nu kan vi slappe af! . Årh vi er bare så glade!

hvor fantastisk dejligt at høre alt gik godt med lidt tålmodighed og lidt hoppen rundt
tror da nok lige hun er en lille diva med det billede tihi

Anmeld

12. juli 2013

NovemberBaby2013

Hehe ja, hun spiller kostbar, ligesom hendes mor, det bare over for faderen engang imellem . Tusinde tak for tanken

Anmeld

12. juli 2013

ønskebørn74

DecemberBaby2013 skriver:

Hej piger!

Dejlig Update... 

Og skønt billede... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.