:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
3 synes godt om
12. juli 2013

Amandasmor

Så fik jeg hentet min han kat ved dr.dyr da han skulle miste sin mandlighed idag.. så nu  vi for at hans pisseri indenfor over alt er stoppet, men det ved vi først om et par dage.. da han lige skal vene sig til ikke at være han kat mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

B&J

håber godt nok det stopper for tit stopper det desværre ikke i har ingen mulighed for han kan komme ud?

Anmeld

12. juli 2013

Amandasmor

B&J skriver:

håber godt nok det stopper for tit stopper det desværre ikke i har ingen mulighed for han kan komme ud?

de er desværre ikke øremærket eller chippet endnu..
men det bliver de næste år.. så kommer de også ud

Anmeld

12. juli 2013

B&J

Amandasmor skriver:

de er desværre ikke øremærket eller chippet endnu..
men det bliver de næste år.. så kommer de også ud

evt. tage dem ud i en snor så de stopper hvis de begynder igen

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

Amandasmor skriver:

Så fik jeg hentet min han kat ved dr.dyr da han skulle miste sin mandlighed idag.. så nu  vi for at hans pisseri indenfor over alt er stoppet, men det ved vi først om et par dage.. da han lige skal vene sig til ikke at være han kat mere

Mange hankatte stopper heldigvis, hvis de ikke er så gamle når det bliver gjort. Voksne katte der fortsætte med at markere gør det af vane. Men uanset hvad så kan i da glæde jer over at i har en kat der, hvis han tisser, ikke lugter som hankattestrint!

/Fenja

Anmeld

13. juli 2013

Amandasmor

B&J skriver:

evt. tage dem ud i en snor så de stopper hvis de begynder igen

de kommer skam også ud i snor..  

Anmeld

13. juli 2013

Amandasmor

Fenja09 skriver:

Mange hankatte stopper heldigvis, hvis de ikke er så gamle når det bliver gjort. Voksne katte der fortsætte med at markere gør det af vane. Men uanset hvad så kan i da glæde jer over at i har en kat der, hvis han tisser, ikke lugter som hankattestrint!

/Fenja

håber på det stopper, han er 1år gammel..
så mon ikke det stopper

Anmeld

13. juli 2013

B&J

Amandasmor skriver:

de kommer skam også ud i snor..  

okay så er det mere sjovt de virkelig strinter inden for jaa det er rigtige hankatte

Anmeld

13. juli 2013

Amandasmor

B&J skriver:

okay så er det mere sjovt de virkelig strinter inden for jaa det er rigtige hankatte

nu er han ikke hankat mere
og han gik i bakken igår og idag, der har ikke vært noget på gulvet.. så jeg håber virkelig at det stopper..

Anmeld

14. juli 2013

B&J

Amandasmor skriver:

nu er han ikke hankat mere
og han gik i bakken igår og idag, der har ikke vært noget på gulvet.. så jeg håber virkelig at det stopper..

håber for det andet er også træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.