jordemoder igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
6 synes godt om
12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Havde været lidt nervøs for jordemoder besøget igår da jeg tabte mig utrolig meget i starten af graviditeten. Og kun lige er kommet tilbage på samme vægt som i uge 6, men bassen er heldigvis lige som han skal være. Var jo bare dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejligt! 

Anmeld

12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Dejligt! 

Meget var nu lidt nervøs for han ikke var så stor han skulle være

Anmeld

12. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvad jeg forstod på vores JM så er det normalt at man nogen gange taber sig i starten af graviditeten

tabte selv 15 kg førend jeg begyndte at tage på igen og endte med at have taget 25 kg på udover min startvægt

Anmeld

12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Wampires skriver:

hvad jeg forstod på vores JM så er det normalt at man nogen gange taber sig i starten af graviditeten

tabte selv 15 kg førend jeg begyndte at tage på igen og endte med at have taget 25 kg på udover min startvægt

Inden jeg blev gravid vejede jeg omkring 50 til 52 kg da jeg fik skrevet vandrejournal vejede jeg 55 kg også tabte jeg mig ned til 48 kg og ved 25 ugers undersøgelsen vejede jeg kun 53 kg og nu her 29+0 er jeg tilbage på 55

Anmeld

12. juli 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

SHavde været lidt nervøs for jordemoder besøget igår da jeg tabte mig utrolig meget i starten af graviditeten. Og kun lige er kommet tilbage på samme vægt som i uge 6, men bassen er heldigvis lige som han skal være. Var jo bare dejligt

Super dejligt så kan du være lidt rolig igen

Anmeld

12. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Super dejligt så kan du være lidt rolig igen

Ja det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.