Veloverstået md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
10 synes godt om
12. juli 2013

Menne

Var noget nervøs, men alt var i fineste orden... Moderkagen ligger fortil, hvilket forklarer at jeg ikke mærker meget liv endnu.. Og så fik vi nysgerrigheden stillet - en pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Guldet

Menne skriver:

Var noget nervøs, men alt var i fineste orden... Moderkagen ligger fortil, hvilket forklarer at jeg ikke mærker meget liv endnu.. Og så fik vi nysgerrigheden stillet - en pige 

Dejligt at baby har det godt! Her går jeg os og er lidt nervøs om baby har det godt ! Skal til md scanning på mandag ;-) . Stort tillykke med jeres lille pige

Anmeld

12. juli 2013

Menne

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Dejligt at baby har det godt! Her går jeg os og er lidt nervøs om baby har det godt ! Skal til md scanning på mandag ;-) . Stort tillykke med jeres lille pige

Mange tak.. Og pøj pøj på mandag. Jeg er sikker på alt er i skønneste hos jer også  Men nervøsiteten er nok svær at undgå... 

Anmeld

12. juli 2013

Rødhætte

Menne skriver:

Dejligt det gik godt

Anmeld

12. juli 2013

Musling2

Dejligt baby har det godt, jeg skal til Md scanning på torsdag, og har heller ik mærket liv endnu, så er også lidt spændt 

Anmeld

12. juli 2013

BigHope13

Menne skriver:

Hvor dejligt alt er som det skal være. Stort tillykke med en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.