Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var noget nervøs, men alt var i fineste orden... Moderkagen ligger fortil, hvilket forklarer at jeg ikke mærker meget liv endnu.. Og så fik vi nysgerrigheden stillet - en pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Menne skriver: Var noget nervøs, men alt var i fineste orden... Moderkagen ligger fortil, hvilket forklarer at jeg ikke mærker meget liv endnu.. Og så fik vi nysgerrigheden stillet - en pige
Dejligt at baby har det godt! Her går jeg os og er lidt nervøs om baby har det godt ! Skal til md scanning på mandag ;-) . Stort tillykke med jeres lille pige
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Dejligt at baby har det godt! Her går jeg os og er lidt nervøs om baby har det godt ! Skal til md scanning på mandag ;-) . Stort tillykke med jeres lille pige
Mange tak.. Og pøj pøj på mandag. Jeg er sikker på alt er i skønneste hos jer også Men nervøsiteten er nok svær at undgå...
Dejligt det gik godt
Dejligt baby har det godt, jeg skal til Md scanning på torsdag, og har heller ik mærket liv endnu, så er også lidt spændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128