Så har vi smidt sutten :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

lonemus

I dag har Stefanie smidt sutten

Hun har det sidste års tid kun brugt den, når hun skulle sove. De sidste par uger har hun tit glemt den, når hun skulle sove.
I dag pakkede vi så alle sutterne ned i en kuvert, sendte dem til julemanden sammen med en masse tegninger. - hun stod selv og skyllede alle sutterne af, inden de kom i kuverten, for de skulle være rene til babynisserne
Hun puttede selv brevet i postkassen, hun var meget stolt

Jeg har lige nu lagt hende til at sove til middag, hvor hun spurgte efter sutten. Men så syntes hun altså alligevel det var bedre de små babyer fik dem - mor, jeg har jo sovelefanten og kramme, sagde hun 

I eftermiddag når hun vågner får hun så en pakke, som julemanden har sendt til hende - ja ja, her er posten sgu hurtig )

Lone - som er meget stolt af sin datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

st

tillykke med det. Det lyder da til at hun klarer den i stiv arm. Mads har også kun sovet med sin det sidste års tid, og vi har talt om, at sutte-manden skal have den her når vi får ferie. Han er helt med på, at de skal væk, men jeg tror nu ikke han er enig når det kommer til stykket. Han sover ikke med den i dp, så det er kun herhjemme.

Men det var da en god måde I har gjort det på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.