Perfekt MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
11 svar
8 synes godt om
12. juli 2013

Karla

Vi har netop været til MD-scanning, og alt var helt perfekt. Lillepigen var meget aktiv, og jeg fik nogle dask og spark mens jeg lå på briksen. Hjertet blev scannet grundigt igennem igen, og det var stadig helt som det skulle være. Ingen tegn på læbe/gane spalte, og alt andet var præcis som det skulle være hun var lidt større end gennemsnittet. Hun vejer ca. 351 gram.
Er der andre der ved, hvad jeres babyer vejede, da I var 20+?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

SKbaby

Karla skriver:

Vi har netop været til MD-scanning, og alt var helt perfekt. Lillepigen var meget aktiv, og jeg fik nogle dask og spark mens jeg lå på briksen. Hjertet blev scannet grundigt igennem igen, og det var stadig helt som det skulle være. Ingen tegn på læbe/gane spalte, og alt andet var præcis som det skulle være hun var lidt større end gennemsnittet. Hun vejer ca. 351 gram.

Da jeg var til MD-scanning var jeg 19+2 og der vejede vores pige knap 300 gram, så 350 gram lyder ikke til at være voldsomt over gennemsnittet som 20+0.

Anmeld

12. juli 2013

Karla

SKbaby skriver:

Da jeg var til MD-scanning var jeg 19+2 og der vejede vores pige knap 300 gram, så 350 gram lyder ikke til at være voldsomt over gennemsnittet som 20+0.

Okay nej hun sagde også hun var helt fin. Hun var bare godt med

Anmeld

12. juli 2013

SKbaby

Karla skriver:

Okay nej hun sagde også hun var helt fin. Hun var bare godt med

Det også kun dejligt, så ved man at hun får hvad hun har brug for

Anmeld

12. juli 2013

BigHope13

Karla skriver:

JeliggeVi har netop været til MD-scanning, og alt var helt perfekt. Lillepigen var meget aktiv, og jeg fik nogle dask og spark mens jeg lå på briksen. Hjertet blev scannet grundigt igennem igen, og det var stadig helt som det skulle være. Ingen tegn på læbe/gane spalte, og alt andet var præcis som det skulle være hun var lidt større end gennemsnittet. Hun vejer ca. 351 gram.

Vi var afsted 21+5 til ekstra scanning og der vejede vores basse 452 g

dejligt at høre alt var som det skulle, intet mindre end fantastisk

Anmeld

12. juli 2013

Karla

SKbaby skriver:

Det også kun dejligt, så ved man at hun får hvad hun har brug for

Ja præcis

Anmeld

12. juli 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Vi var afsted 21+5 til ekstra scanning og der vejede vores basse 452 g

dejligt at høre alt var som det skulle, intet mindre end fantastisk

Okay, så er 351 gram nok ikke vildt meget mere end gennemsnittet. Hun sagde hun var godt med, og da hun tastede målene ind i computeren, var prikken et stykke over gennemsnittet i hoved og mave mål, men lidt under gennemsnittet i nogle andre ting

Ja, det var helt fantastisk tænk at man kan være helt forelsket i sådan et lille væsen

Anmeld

12. juli 2013

pcoramt

Karla skriver:

21 + vejede drengene 548 og 628 g.. Så kan ikke forstå det er over gennemsnittet.. Altså det var vores, men de er os noget større..

Anmeld

12. juli 2013

BigHope13

Karla skriver:

Okay, så er 351 gram nok ikke vildt meget mere end gennemsnittet. Hun sagde hun var godt med, og da hun tastede målene ind i computeren, var prikken et stykke over gennemsnittet i hoved og mave mål, men lidt under gennemsnittet i nogle andre ting

Ja, det var helt fantastisk tænk at man kan være helt forelsket i sådan et lille væsen

nej umiddelbart vil jeg også sige hun ligger fint på kurven,
fik intet at vide om vores var over eller under gennemsnit, bare at alt var rigtig rigtig flot

Ja det helt utroligt, jeg følte virkelig også bare at jeg var helt nyforelsket da vi havde været til MD scanningen, det er virkelig et rigtig lille menneskebarn som ligger derinde i maven, og det kan slet ikke beskrives den kærlighed man føler, og også lidt længsel efter at møde og bære dette ønskebarn glæder mig ihvertfald over alt på jorden til november

Anmeld

12. juli 2013

ønskebørn74

Karla skriver:

Hvor er det dejligt søde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.