!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
9 svar
7 synes godt om
12. juli 2013

Chevro

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70049893:ch okeret-mor-melder-plejeforældre-til-politiet. html?opengraph

Tjek dette ud! Har ALDRIG følt mig så dårlig tilpas, som da jeg så dette her!

Blev virkelig arrig! Forfærdeligt at en kvinde som hende, kan have 5 plejebørn! Fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde!!!

Undskyld, men jeg kan på ingen måde tolerere at børn behandles på denne måde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Chevro

Chevro skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70049893:ch okeret-mor-melder-plejeforældre-til-politiet. html?opengraph

Blev virkelig arrig! Forfærdeligt at en kvinde som hende, kan have 5 plejebørn! Fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde!!!

I må meget gerne kommenterer på det i ser! Bestemt ikke sikkert vi opfatter det på samme måde...

Anmeld

12. juli 2013

mille25

Chevro skriver:

Jeg er så harm over det hun har gang i.
Hun burde ikke have plejebørn.
Stakkels barn. De andre børn skulle fjernes fra hende.

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

mille25 skriver:

Jeg er så harm over det hun har gang i.
Hun burde ikke have plejebørn.
Stakkels barn. De andre børn skulle fjernes fra hende.

Det er bestemt også min mening! Selv den store pige på 16, som er hende der filmer - står og græder, og råber at hun skal holde! Det virker som om det ikke er første gang, ud fra hvad man ser og læser om familien.

Det er så forfærdeligt! At staten/kommunerne i DANMARK, anbringer børn udenfor hjemmet af forskellige årsager - og så sender man dem ud til sådan nogle!!!! Sølle børn!!

Det her er jo psykisk terror!

Anmeld

12. juli 2013

gonefishing

Chevro skriver:

Hold da op!!! hun skal da vist ikke have flere plejebørn!

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

Flodkilling skriver:

Hold da op!!! hun skal da vist ikke have flere plejebørn!

Nej - det tror jeg godt vi kan blive enige om!

Anmeld

13. juli 2013

mpr

Chevro skriver:

Endnu bedre.. Hørte også noget om at plejefaren for 4 år siden var blevet anklaget for vold imod sine pleje børn.. Men socialrådgiveren der var på sagen troede ikke på børnene og de blev derfor aldrig afhørt...  

Men føj føj føj ! Man får helt ondt i maven af at se den video... 

Anmeld

13. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu er jeg ikke socialrådgiver men det er nemt nok at sidde og være bagklog. men der skal klart være mere tilsyn med plejefamilierne. 

Anmeld

13. juli 2013

Chevro

Chel1992 skriver:

Endnu bedre.. Hørte også noget om at plejefaren for 4 år siden var blevet anklaget for vold imod sine pleje børn.. Men socialrådgiveren der var på sagen troede ikke på børnene og de blev derfor aldrig afhørt...  

Men føj føj føj ! Man får helt ondt i maven af at se den video... 

Ja det så jeg også i news!! Men nu skulle sagen tages op igen ville nogle kræve!

Anmeld

13. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Chevro skriver:

I må meget gerne kommenterer på det i ser! Bestemt ikke sikkert vi opfatter det på samme måde...

Jeg tror bestemt ikke, nogen opfatter det anderledes end du. Videoen har skabt ramaskrig og er blevet debatteret i alle medier, siden den blev bragt af tv2 tirsdag eller onsdag. Der er også en anden tråd om den herinde. 

Jeg er med på, at man kan miste besindelsen over for et barn i et kort øjeblik, og drengen her har ifølge pressen særlige udfordringer, men det er komplet uforståeligt, at plejemor lader den køre så langt, når knægten flere gange er "den store" og prøver at trække sig. 

Mere trist bliver sagen, når det viser sig, at drengens biologiske mor først lod fire børn fjerne frivilligt og derefter fik tre børn mere - som nu er tvangsfjernet  Sådan en dreng må føle sig SÅ svigtet af alle. Ikke  sært, han har problemer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.