Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Gerne så hurtigt som muligt min veninde bliver senest sat i gang d 9 august hvis hun da ikke føder før - så gerne så hurtigt som muligt. Og aner ikke hvad jeg vil give. Find en pris du synes der er fair for arbejdet, der er jo noget arbejde i de alligevel
Gerne så hurtigt som muligt min veninde bliver senest sat i gang d 9 august hvis hun da ikke føder før - så gerne så hurtigt som muligt. Og aner ikke hvad jeg vil give. Find en pris du synes der er fair for arbejdet, der er jo noget arbejde i de alligevel
Jibbe skriver: Pris er super og farver er frit valg du får frie hænder så længe det er neutrale eller drengefarver. Gør intet hvis du bruger dine rester eller noget Tak
Pris er super og farver er frit valg du får frie hænder så længe det er neutrale eller drengefarver. Gør intet hvis du bruger dine rester eller noget Tak
Valle81 skriver: Perfekt:-)Jeg laver en i blå nuancer og en i grønne:-)skriver til dig så snart de er færdige, så Kan du lige se billeder og så ordner vi resten der:-)
Perfekt:-)Jeg laver en i blå nuancer og en i grønne:-)skriver til dig så snart de er færdige, så Kan du lige se billeder og så ordner vi resten der:-)
Valle81 skriver: Så er den ene færdig:-D Håber du er tilfreds, nummer to er opstartet og bliver i grønne farver og med butterfly :-)Kvaliteten af billeder er ikke særlig god, da de er taget om aftenen:-[
Så er den ene færdig:-D Håber du er tilfreds, nummer to er opstartet og bliver i grønne farver og med butterfly :-)Kvaliteten af billeder er ikke særlig god, da de er taget om aftenen:-[
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128