gravid eller ikke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2013

esa

hej

er ny herinde, men synes virkelig jeg har brug for lidt "hjælp"

jeg stoppede med p-piller i december måned, fordi vi ville gerne have et barn, min mand og jeg.

min mens har været regelmæssig på 28dage hver måned (sidste gang gik jeg 5 dage over tid pga eksamensstress)

denne gang er jeg i dag gået 2 uger over tid, og de tests jeg har taget har desværre været negative.

går rundt og har lidt/meget hvidt udflåd, dette plejer jeg at have mellem ægløsning og mens, denne gang bliver det bare ved også selvom mens ikke kommer. 

ellers har jeg ikke de store symptomer på noget, føler jeg er meget svimmel hvis jeg rejser mig op, men dette kan jo nemt være forkert kost eller for lidt væske i varmen. Her til aften har jeg fået lidt murren i underlivet, men ikke som mine mens smerter plejer at være.

kan jeg stadig håbe på jeg er gravid, eller bare håbe på at min mens kommer, så jeg kan komme videre i projekt baby??

og hvor længe skal man vente med sådan et problem før man bestiller tid ved lægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

MizzMommy2015

Man kan nogle gange godt springe en mens over. 

Min læge sagde at de intet gjorde før man var gået 3 mdr over tid

Anmeld

11. juli 2013

Snevejr84

Det kan du da, det er ikke alle kvinder der får en masse symptomer ellers ptoøv en digital graviditetstest.

Anmeld

23. juli 2013

esa

uhh 3 måneder er godt nok længe at skulle vente på projekt baby kan genoptages.

seneste nyt er at et par dage senere fik jeg en lille smule mens smerter, så tænkte at nu kom det sikkert, men det eneste jeg har haft er brunt udflåd uden skyggen af blod, og det har stået på lidt over en uge nu....

så ved ikke rigtig hvad jeg skal tro.... synes ikke jeg har mod på at teste længere, da jeg bliver så skuffet når den er negativ. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.