Ja jeg har altså virkelig brug for hjælp, er så træt af denne tøjkrise

INTET, INTET tøj passer mere, hovedsageligt bukser, jeg har et par sorte ventebukser fra H&M de såmænd fine nok, bortset fra at de samler fnuller hele tiden, og så de bare alt alt for varme at have på så snart solen er fremme,
har 2 par løse slap af bukser, men for at maven er pænest skal de sidde lige i bunden af maven, og så rutscher de ned hver eneste gang jeg har siddet ned eller skal gå lidt, så skal konstant gå og rette på mit tøj

Jeg er en større pige, og bruger normalvis str 46 i bukser, men må nok hellere overgive mig til en str 48

Hvor i alverden finder jeg sådanne bukser henne??. Synes jeg har søgt nettet tyndt og kan bare ingen steder finde, vil jo også gerne ind i en fysisk butik hvor jeg kan prøve bukserne på, men det åbenbart umuligt. Og er det bare ikke til at få shorts, eller capri (eller hvad det hedder )bukser i ventemodel med den høje elastik???

Bor i sønderjylland hvis nogen kender nogle steder her omkring, og ellers har min skønne far valgt at invitere mig til kolding storcenter på mandag så vi kan få fundet noget tøj til hans guldklumps bolig som han så pænt sagde

(L
hjælp hjælp hjælp og god aften til jer derude bag skærmen
Anmeld