Graviditetesmassage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2013

Mami_Ravn

Hej 

jeg har fået at vide at graviditetsmassage skulle være lige sagen når man er gravid?? 

Hjælper det på noget eller er det bare ren afslapning og er der nogen der kan anbefale et sted i Kbh?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

emmaemilie

Mami_Ravn skriver:

Hej 

jeg har fået at vide at graviditetsmassage skulle være lige sagen når man er gravid?? 

Hjælper det på noget eller er det bare ren afslapning og er der nogen der kan anbefale et sted i Kbh?? 

For mig var det lige sagen!

For det første var det fantastisk at ligge på maven i en time, og bare blive forkælet!

For det andet var hun SÅ sød, og spurgte mig, om jeg havde nogle særlige behov (og det havde jeg - skuldre, lænd og fødder), så de områder fokuserede hun ekstra meget på.

Jeg gav 500 kr. for en time i himmerige, så jeg kan sagtens anbefale dem!
De ligger i Frederiksberg Svømmehal - massagetid.com

Anmeld

11. juli 2013

Juliekp

Mami_Ravn skriver:

Hej 

Jeg fik det da jeg var gravid og synes ikke rigtig det hjalp på noget. Det var dejlig afslappende, men hjalp ikke på mine smerter i lænden. Man blev bare dejlig salig efter  

Jeg fik det på Islandsbrygge, kan desværre ikke huske hvad butikken hed..

Anmeld

11. juli 2013

FrkZier

Mami_Ravn skriver:

Hej 

jeg var til graviditetsmassage - det er 100% det bedste jeg nooooogensinde har gjort for mig selv!
hvis jeg en dag skulle blive gravid igen skal jeg UDEN TVIVL have det igen..

http://www.miriamjohansson.dk/gravidmassage.html

Anmeld

11. juli 2013

Mami_Ravn

Det lyder dejligt hvor langt henne skal man være for det kan svarE sig hvis i kan følge mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.