Hvad skal man nu vælge? barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2013

Øst

Hej med jer,

Jeg har et spørgsmål til alle jer dejlige mødre med mere end et barn. 

Jeg har et sød lille datter der bliver to år når lillesøster/lillebror kommer til Febuar næste år.

Vi har en meget gammel og brugt barnevogn hun bruger herhjemme   når hun sover til middag og en emmaljunga kombivogn som vi bruger som klapvogn. 

Nu er mit spørgsmål så.. 

Hvad anskaffer man sig til nummer to? 

Hjemme er det ikke et problem for der har vi jo en stor vogn og en lille, men når vi skal ud for at besøge nogen bliver jeg lidt svedt hvis vi skal prøve at presse begge vogne bag i bilen.

Overvejde at købe en tvillinge klapvogn og så lægge den lille i den ene i en lift det første stykke tid??

Hvad har i gjort?

Mvh

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores og da nr. 2 kom købte vi en tvillingeklapvogn og så var det problem løst

Anmeld

11. juli 2013

Øst

MoarHvidovre skriver:

Der er 17 mdr. imellem vores og da nr. 2 kom købte vi en tvillingeklapvogn og så var det problem løst

Ihh det lyder dejligt nemt 

Så i lagde den mindste i en lift i klapvognen og når han/hun bliver for stor til liften, kan han/hun sagtens sidde i en klapvogn?

Anmeld

11. juli 2013

MoarHvidovre

Øst skriver:

Så i lagde den mindste i en lift i klapvognen og når han/hun bliver for stor til liften, kan han/hun sagtens sidde i en klapvogn?

Den mindste lå i en kørerpose i den ene side og den store sad i den anden side. Det fungerede bare super fint. Sæderne skal kunne ligges ned hver for sig.

Anmeld

11. juli 2013

MoarHvidovre

Vi købte denne her http://www.barnevognshuset.dk/product/city-mini-tvilling-790/

Anmeld

11. juli 2013

gonefishing

Øst skriver:

Hej med jer,

Jeg har et spørgsmål til alle jer dejlige mødre med mere end et barn. 

Jeg har et sød lille datter der bliver to år når lillesøster/lillebror kommer til Febuar næste år.

Vi har en meget gammel og brugt barnevogn hun bruger herhjemme   når hun sover til middag og en emmaljunga kombivogn som vi bruger som klapvogn. 

Nu er mit spørgsmål så.. 

Hvad anskaffer man sig til nummer to? 

Hjemme er det ikke et problem for der har vi jo en stor vogn og en lille, men når vi skal ud for at besøge nogen bliver jeg lidt svedt hvis vi skal prøve at presse begge vogne bag i bilen.

Overvejde at købe en tvillinge klapvogn og så lægge den lille i den ene i en lift det første stykke tid??

Hvad har i gjort?

Mvh

Sanne

Vi købte en ny brio til vores første datter, som nu er 2,5 år. Hun brugte barnevogn indtil hun kunne sidde op, så gad hun ikke det mere. Vi solgte derfor brioén og købte en ny Emmaljunga (big ass) klapvogn, som vi er SÅ glade for.
Vi venter nu barn nr. 2 om få måneder. Vi har været ude og købe en brugt emmaljunga big star S til kun 1500 kr - dog super flot.
Vi kommer til at bruge søskenebræt til barnevognen, indtil at lillesøster bliver gammel nok til at komme i klapvognen, og så har vi kun én klapvogn til de to børn, da vi bestemt regner med at den store ikke gider så meget klapvogn i til den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.