voksi pose og flyverdragt - vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
12 svar
8 synes godt om
11. juli 2013

tankai

Jeg har termin 22 oktober, og vi snakker om, hvad der skal bruges nu det er koldt.. 

Skal vi købe voksi pose og flyverdragt? 

Har hørt lidt blandende meninger, så nu vil jeg gerne høre jeres 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

modesty

tankai skriver:

Jeg har termin 22 oktober, og vi snakker om, hvad der skal bruges nu det er koldt.. 

Havde ikke, og havde på ingen måder brug for, en flyverdragt til min søn det første år (oktoberbarn).

Havde en voksi, som han bare kom i i sit almindelige bomuldstøj.

Og en køredragt i uldfleece når vi skulle i bilen (den blev dog ikke brugt meget, men den blev købt på et loppemarked for en tier, så det var ikke den store udskrivning ;-)

Anmeld

11. juli 2013

tankai

modesty skriver:

Havde ikke, og havde på ingen måder brug for, en flyverdragt til min søn det første år (oktoberbarn).

Havde en voksi, som han bare kom i i sit almindelige bomuldstøj.

Og en køredragt i uldfleece når vi skulle i bilen (den blev dog ikke brugt meget, men den blev købt på et loppemarked for en tier, så det var ikke den store udskrivning ;-)

Jeg hælder også meget til at undvære flyverdragten.. 

Tak for svaret 

Anmeld

11. juli 2013

Monski

tankai skriver:

Anthon blev født i december på årets første snevejrsdag og det var den der meget meget kolde vinter.
Han lå i en voksipose og havde slet ikke brug for flyverdragt, han var altid dejlig varm når han kom op
Vi venter nu et januar barn og der køber jeg heller ikke flyverdragt.

Til gengæld vil jeg anbefale at købe vanter fra et "rigtigt" ski/vintermærke. Jeg havde megt svært ved at finde vanter til Anthon da stort set alle vanter i den størrelse ikke er særlig varme men til sidst fandt vi nogle rigtig gode (kan selvfølgelig ikke huske mærket)

Anmeld

11. juli 2013

Skouboe

Monski skriver:

Anthon blev født i december på årets første snevejrsdag og det var den der meget meget kolde vinter.
Han lå i en voksipose og havde slet ikke brug for flyverdragt, han var altid dejlig varm når han kom op

Til gengæld vil jeg anbefale at købe vanter fra et "rigtigt" ski/vintermærke. Jeg havde megt svært ved at finde vanter til Anthon da stort set alle vanter i den størrelse ikke er særlig varme men til sidst fandt vi nogle rigtig gode (kan selvfølgelig ikke huske mærket)

Et godt trick her er de der tykke, uldne sokker man kan købe. Passer lige til babyhænder og går så langt op ad underarmen at de heller ikke er så nemme at rykke af.

Anmeld

11. juli 2013

WonderMOM

Monski skriver:

Jeg tænker bliver det ikke lidt koldt hvis jeg nu skal på tur med prinsessen??

Jeg har termin til sep, og har helt klart tænkt mig at går ret meget, så vil voksipose mon være en god ide især om vinteren??

Anmeld

11. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn er fra 15. oktober og vi havde hverken voksipose eller flyverdragt. Jeg købte en fleecedragt som vi brugte rigtig meget. Han sov altid udenfor i sin lift i barnevognen og han var aldrig koldt

Anmeld

11. juli 2013

Juliekp

tankai skriver:

Min datter er fra Januar og hun havde en tynd flyverdragt på i sin voksipose, ellers blev hun for kold  

Anmeld

11. juli 2013

Monski

WonderMOM skriver:

Jeg tænker bliver det ikke lidt koldt hvis jeg nu skal på tur med prinsessen??

Jeg har termin til sep, og har helt klart tænkt mig at går ret meget, så vil voksipose mon være en god ide især om vinteren??

anthon havde sit "normale" tøj på og så den der bjørnedragt man kan købe stort set alle steder og jeg oplevede aldrig at han blev kold

Anmeld

11. juli 2013

gonefishing

tankai skriver:

Min datter var vinterbarn og jeg købte ulddragte - flyverdragte er efter min mening mere til når de kan gå.

Her anden gang har jeg valgt at købe en voksi - KUN fordi der var total udsalg og jeg fik en ny med bærerplade for 700kr. Men så har jeg heller ikke tænkt mig at bruge ulddragt.
Til bilen har vi i stedet købt en cuddle pose (mener jeg den hedder) til autostolen, så man slipper for problemer med at de sidder i en ulddragt i autostolen fordi det er koldt, men når bilen så er varm skal man til at tage det hele af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.