Enirt skriver:
Jeg er meget til farver orker ikke alt for meget hvidt, det bliver så sterilt synes jeg. Men nu er rummet ikke ret meget større end det du ser så synes maling af væg eller tapet bliver for meget til så lille et rum. Har nogle gamle billder af rummet inden det blev til børneværrelse så du kan få en fornemmelse af størrelsen.
De er taget fra hjørnerne af rummet
Kan godt li du ikke orker det hvide ;-)
Men jeg vil mene, at den vil passe bedre i rummet som værende hvid - og igen, det behøver jo ikke være en fuld farvet væg, eller noget voldsomt tapet :-) Der findes jo 1000 slags!
Jeg selv skal til at indrette et også lille rum! Som børneværelse, men skal også have tapet op - da jeg ikke er så meget til alt det der børnehalløj
Det bliver sort gulvtæppe, hvide vægge, hvoraf den ene blive tapetseret med noget flot og enkelt tapet. Hvid tremmeseng, hvid væghængt reol og så simpelt pynt - lidt stilet. Derudover legetøj. :-) Og så noget smukt sengetøj med farver (:
Men hvis du SKAL male den andet end hvid, vil sort også give et meget andet udtryk! :-) Når vægge og skabe er hvide, så måske hænge noget farvet på væggen :-)
Anmeld